Zmluvné podmienky
Zmluvné podmienky
Vitajte na webovej stránke lalucosmetics.sk, ktorú spravuje spoločnosť GS Group d.o.o., Habatova ulica 20, SI-1236 Trzin (ďalej len „Spoločnosť“).
Tieto všeobecné podmienky sa vzťahujú na všetky činnosti, ktoré možno vykonávať v internetovom obchode dostupnom na adrese lalucosmetics.sk (ďalej len „Webová stránka“). Všeobecné podmienky sú záväzné pre všetkých používateľov. Prosíme, prečítajte si ich pozorne. Ak nesúhlasíte s ktoroukoľvek časťou alebo s celými týmito podmienkami, nemôžete používať našu Webovú stránku ani naše služby. Všeobecné podmienky predstavujú platnú zmluvu medzi vami a Spoločnosťou.
Webová stránka je poskytovaná v stave „tak ako je“ („as-is“) a Spoločnosť neposkytuje žiadne výslovné ani predpokladané záruky týkajúce sa vlastníckych práv, obchodovateľnosti alebo vhodnosti produktov zobrazených na Webovej stránke na akýkoľvek konkrétny účel.
Vlastník Webovej stránky sa zaväzuje vynaložiť maximálne úsilie, aby údaje uvedené na stránke boli presné a aktuálne. Zároveň si vyhradzuje právo meniť obsah Webovej stránky alebo ukončiť jej aktualizáciu kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia. Okrem toho môže vlastník Webovej stránky kedykoľvek a bez akéhokoľvek upozornenia zmeniť služby, produkty, ceny alebo programy uvedené na tejto stránke.
1. DEFINÍCIE
Spoločnosť je GS Group d.o.o., Habatova ulica 20, SI-1236 Trzin, ktorá je vlastníkom a prevádzkovateľom webovej stránky lalucosmetics.sk.
Webová stránka je stránka dostupná na adrese https://lalucosmetics.sk, ktorú spravuje Spoločnosť a v rámci ktorej funguje aj internetový obchod.
Používateľ je každá fyzická osoba, ktorá používa Webovú stránku.
Kupujúci (alebo „Vy“) je každá fyzická osoba, ktorá uskutoční nákup v internetovom obchode.
Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá nakupuje alebo používa tovar a služby na účely, ktoré nesúvisia s jej povolaním alebo podnikateľskou činnosťou. Na účely týchto všeobecných podmienok sa za spotrebiteľov považujú všetci kupujúci.
Zásady ochrany osobných údajov sú dokumentom, ktorý obsahuje všetky informácie o spracúvaní osobných údajov v rámci Webovej stránky. Tieto zásady sú dostupné na https://lalucosmetics.sk/pages/privacy-policy.
Zásady používania súborov cookie sú dokumentom, ktorý obsahuje všetky informácie o používaní súborov cookie na Webovej stránke. Tieto zásady sú dostupné na https://lalucosmetics.sk/pages/gdpr.
2. INTERNETOVÝ OBCHOD
Všeobecné podmienky určujú rozsah činnosti internetového obchodu, definujú práva a povinnosti Používateľa a internetového obchodu a upravujú obchodné vzťahy medzi internetovým obchodom a Kupujúcim. Všeobecné podmienky platné v čase nákupu (v momente zadania online objednávky) sú pre Kupujúceho záväzné. Pri každom zadaní objednávky je Používateľ informovaný o Všeobecných podmienkach. Odoslaním objednávky Používateľ potvrdzuje, že bol s týmito podmienkami oboznámený.
Potvrdenie Všeobecných podmienok pri zadávaní objednávky v našom internetovom obchode predstavuje záväznú zmluvu medzi vami a Spoločnosťou. Pred potvrdením objednávky si, prosím, pozorne prečítajte Všeobecné podmienky. Ak s nimi nesúhlasíte, nemôžete využívať služby poskytované prostredníctvom nášho internetového obchodu. Nie je možné súhlasiť len s časťou podmienok – na uskutočnenie nákupu musíte prijať celý obsah podmienok platných v čase nákupu.
i. Používanie internetového obchodu
Spoločnosť prevádzkuje internetový obchod v súlade s týmito Všeobecnými podmienkami. Internetový obchod je kupujúcim dostupný nepretržite, avšak Spoločnosť si vyhradzuje právo dočasne obchod vypnúť alebo pozastaviť jeho prevádzku bez predchádzajúceho upozornenia.
Je možné, že internetový obchod bude dočasne nedostupný alebo že nebude možné uskutočniť platby z dôvodu údržby alebo aktualizácie systému. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za žiadne škody, ktoré by mohli vzniknúť počas údržby alebo aktualizácie internetového obchodu.
ii. Zadanie objednávky v internetovom obchode
Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim je uzatvorená v momente, keď Kupujúci potvrdí objednávku (Kupujúci dostane e-mail so stavom „Objednávka potvrdená“). Od tohto momentu všetky ceny a ostatné podmienky zostávajú nemenné a záväzné pre obe strany. Elektronická kópia kúpnej zmluvy sa ukladá na server Spoločnosti.
Postup nákupu:
Krok 1: Kupujúci si z ponuky dostupnej v internetovom obchode vyberie požadovaný produkt v zvolenom množstve a potvrdí svoj výber kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Ak chce kúpiť viac rôznych produktov, musí tento postup zopakovať pre každý produkt. Po dokončení výberu produktov môže pokračovať kliknutím na tlačidlo „Prejsť k pokladni“.
Krok 2: V tomto kroku Kupujúci vyplní svoje osobné údaje potrebné na spracovanie objednávky. Po vyplnení formulára si môže v niektorých prípadoch zvoliť spôsob doručenia alebo pridať ďalšie produkty či služby k objednávke. Na tomto mieste je Kupujúci informovaný aj o predpokladanom termíne doručenia. Pred dokončením objednávky si Kupujúci vyberie spôsob platby. Pred uskutočnením nákupu sa prepočíta konečná suma vrátane všetkých vybraných možností. Kupujúci potvrdí nákup kliknutím na tlačidlo „Dokončiť nákup“.
Krok 3: Po dokončení nákupu sa na Webovej stránke zobrazí potvrdenie o úspešnom zadaní objednávky spolu s podrobnosťami. Kupujúci zároveň dostane potvrdzujúci e-mail zaslaný na adresu uvedenú v kroku 2. Tento e-mail obsahuje prehľad objednávky, pokyny na používanie objednaných produktov a informácie o odstúpení od zmluvy alebo o postupe pri reklamácii, ak Kupujúci nie je s produktom spokojný alebo ho už nepotrebuje.
Všetky informácie poskytnuté počas procesu objednávky sa spracúvajú v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú dostupné v spodnej časti webovej stránky https://lalucosmetics.sk/pages/privacy-policy.
Upozorňujeme, že celková hodnota nákupu vrátane prípadných nákladov na doručenie alebo iných poplatkov bude účtovaná v momente potvrdenia objednávky. O všetkých dodatočných nákladoch budete informovaní ešte pred dokončením nákupu. Dodatočné poplatky môžu vzniknúť aj v závislosti od zvoleného spôsobu platby.
iii. Ceny, spôsoby platby a propagácie
Ceny
Všetky ceny na Webovej stránke sú uvedené v poľských zlotých (PLN) a zahŕňajú DPH. Ceny platia v momente zadania objednávky. Ponuka je platná do jej odvolania.
UPOZORNENIE: Náš internetový obchod je určený výhradne pre koncových spotrebiteľov (B2C). Preto prostredníctvom tejto Webovej stránky nie je možné uskutočňovať predaj medzi podnikmi (B2B) ani vystavovať faktúry právnickým osobám. To zároveň znamená, že dodatočné opravy faktúr (z fyzickej osoby na právnickú) nie sú možné, keďže predajná transakcia sa uzatvára výhradne s fyzickou osobou.
V prípade záujmu o spoluprácu so spoločnosťou (B2B) alebo o nákup väčšieho množstva produktov (celé balenia/kartóny) kontaktujte náš veľkoobchod na adrese: info@lalu-brand.com
Spôsoby platby
V našom internetovom obchode môžete využiť nasledujúce platobné metódy:
-
Platba na dobierku – Kupujúci zaplatí v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri doručení tovaru.
-
Platba kreditnou kartou.
-
Platba cez PayPal.
Spoločnosť si vyhradzuje právo overiť zvolený spôsob platby prostredníctvom autentifikačných opatrení. Zároveň si vyhradzuje právo požiadať o predloženie dokladu o platbe.
Kupujúci bol informovaný o povinnosti uhradiť celkovú sumu objednávky (vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na doručenie) v súlade so zvoleným spôsobom platby. Odoslaním objednávky potvrdzuje, že má oprávnenie a schopnosť transakciu uskutočniť.
Propagácie
Webová stránka môže ponúkať zľavy a iné akcie, ktoré znižujú cenu produktov (ďalej len „Propagácie“). Každá Propagácia znižuje cenu počas stanoveného (obmedzeného) obdobia. Znížená cena platí pre všetky nákupy uskutočnené počas trvania Propagácie.
Upozorňujeme, že niektoré Propagácie sú dostupné iba pre nových používateľov, ktorí ešte nenakúpili v našom obchode. V takých prípadoch sa Propagácia nevzťahuje na existujúcich používateľov. Akékoľvek pokusy o zneužitie budú okamžite zablokované a použité e-mailové adresy odstránené bez predchádzajúceho upozornenia. Zľavy a Propagácie sa vo všeobecnosti nekombinujú, pokiaľ nie je v konkrétnych podmienkach uvedené inak.
iv. Doručenie a náklady na prepravu
Ceny nezahŕňajú náklady na doručenie. Tieto poplatky sú uvedené v internetovom obchode, kde si môžete zvoliť aj spôsob doručenia. Spoločnosť ponúka dve metódy doručenia: štandardnú a expresnú. Hlavný rozdiel spočíva v prednostnom vybavovaní a balení expresných objednávok. Pred potvrdením objednávky si, prosím, skontrolujte cenu uvedenú pri každom spôsobe doručenia. Počas zadávania objednávky sa zobrazí prehľad ceny vrátane nákladov na tovar, doručenie a celkovú sumu.
Ak zvolíte platbu na dobierku, kuriér vyberie poplatok za doručenie stanovený pri objednávke. Pri platbe kartou alebo cez PayPal sa tieto poplatky neuplatňujú.
Objednané produkty budú doručené na adresu uvedenú na Webovej stránke ako adresa doručenia. Predpokladaný čas doručenia sa zobrazuje počas zadávania objednávky, pričom maximálna lehota doručenia je päť (5) pracovných dní. Spoločnosť si vyhradzuje právo túto lehotu predĺžiť v prípade zvýšeného dopytu alebo oneskorenia dodávok. Doručenia sa zvyčajne uskutočňujú v dopoludňajších hodinách. Ak Kupujúci nemôže zásielku prevziať, kuriér sa pokúsi dohodnúť nový termín a miesto doručenia.
Ak sa kuriérovi nepodarí Kupujúceho kontaktovať, nasledujúci pracovný deň sa uskutoční druhý pokus o doručenie. Ak aj ten zlyhá, zásielka sa vráti odosielateľovi.
Suma zaplatená za vopred uhradené a nedoručené objednávky bude automaticky vrátená do 8 (pracovných) dní od okamihu, keď sklad zaznamená vrátenie zásielky alebo keď Spoločnosť potvrdí, že zásielka nebola úspešne doručená.
Bezpečnostné upozornenia týkajúce sa používania produktov
Používanie produktov zakúpených v našom internetovom obchode môže predstavovať určité riziko pre zdravie a život. Odoslaním objednávky výslovne potvrdzujete, že ste si vedomí týchto rizík a že ich v plnom rozsahu akceptujete. Riziká môžu zahŕňať chorobu, zranenie, trvalé následky alebo smrť. Preberáte plnú zodpovednosť za všetky následky, ktoré môžu z používania alebo zakúpenia produktov vzniknúť.
Pred použitím každého produktu si vždy prečítajte návod na použitie. Každý produkt pred prvým použitím bezpečne otestujte. Ak si nie ste istí, ako test vykonať, produkt nepoužívajte a okamžite nás kontaktujte alebo ho vráťte.
Spoločnosť nenesie zodpovednosť za priame ani nepriame škody spôsobené používaním produktov objednaných prostredníctvom Webovej stránky, bez ohľadu na to, či boli použité správne alebo nesprávne. Toto vylúčenie zodpovednosti sa uplatňuje v najširšom rozsahu povolenom zákonom.
V prípade uplatnenia nároku voči Spoločnosti je jej zodpovednosť obmedzená na trojnásobok trhovej ceny daného produktu.
Usilujeme sa, aby opisy a fotografie produktov boli čo najnázornejšie a najpresnejšie. Nemôžeme však zaručiť úplnú zhodu všetkých údajov a fotografií so skutočným stavom produktov. Keďže niektoré produkty môžu pochádzať od rôznych dodávateľov, môžu sa vyskytnúť drobné rozdiely v balení alebo vzhľade produktu. Tieto rozdiely však nijako neovplyvňujú kvalitu ani funkčnosť produktu.
v. Právo na odstúpenie od zmluvy
Kupujúci, ktorý uskutoční nákup v našom internetovom obchode, má právo odstúpiť od zmluvy. Odstúpiť možno do 14 dní odo dňa doručenia objednávky, o čom kuriérska spoločnosť informuje Spoločnosť. Kupujúci nie je povinný uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Právo na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje výlučne na fyzické osoby, ktoré nakupujú alebo používajú tovar a služby na účely nesúvisiace s ich povolaním alebo podnikateľskou činnosťou.
Oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené včas, ak bolo odoslané pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Oznámenie možno podať prostredníctvom pripraveného formulára alebo zaslať e-mailom. Formulár je dostupný v časti „Právo na odstúpenie od nákupu“ v spodnej časti webovej stránky. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie nesie Spotrebiteľ.
V prípade odstúpenia má Kupujúci právo na vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru, nie však na kredit v obchode.
Po zaslaní oznámenia o odstúpení musí Kupujúci vrátiť produkty do 14 dní odo dňa podania oznámenia. Tovar sa zasiela na adresu:
GS Group d.o.o., Ulica Jožeta Jame 14, 1000 Ljubljana, Slovinsko.
Tovar sa považuje za vrátený včas, ak bol odoslaný pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Produkty musia byť vrátené nepoškodené, v nezmenenom množstve a riadne zabalené – ideálne v pôvodnom alebo rovnocennom obale. Poškodené, neúplné alebo nesprávne zabalené produkty nebudú akceptované. Produkty musia byť vrátené ako balíková zásielka, nie ako list, a musia obsahovať kód odstúpenia, ktorý Kupujúci získa počas procesu.
Ak zásielka nie je správne označená (odoslaná bez kódu odstúpenia), vybavenie žiadosti sa môže výrazne predĺžiť. V prípade odstúpenia Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru, ktoré nie sú vratné.
Ak Kupujúci už zaplatil za objednaný tovar, všetky prijaté platby budú vrátené bezodkladne, najneskôr do 8 pracovných dní odo dňa, keď sklad zaznamená vrátenie zásielky alebo potvrdí jej doručenie. Spoločnosť si vyhradzuje právo zadržať vrátenie platby až do prijatia vráteného tovaru.
Platby budú vrátené rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri nákupe. V prípade platby na dobierku bude suma vrátená na bankový účet uvedený vo formulári o odstúpení.
Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na tieto prípady:
-
Dodávka tovaru vyrobeného podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo jednoznačne prispôsobeného.
-
Dodávka tovaru, ktorý sa môže rýchlo pokaziť alebo stratiť hodnotu.
-
Dodávka novín, časopisov alebo periodík, okrem predplatného.
-
Dodávka tovaru, ktorý bol rozbalený po doručení a nie je možné ho vrátiť z dôvodov hygieny alebo ochrany zdravia (napr. kozmetika, čistiace prostriedky, leštiace pasty, plavky, spodná bielizeň, ponožky).
-
Dodávka tovaru, ktorý sa po doručení neoddeliteľne spojí s inými položkami (napr. sety, balíky, Mystery Boxy, ponuky „1+1 zadarmo“, darčeky).
-
Dodávka audio alebo video záznamov alebo softvéru, ktorý bol po doručení otvorený.
-
Dodávka alkoholických nápojov, ktorých doručenie je odložené viac ako 30 dní a ktorých hodnota závisí od trhových výkyvov mimo kontroly Spoločnosti.
-
Dodávka tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od trhových výkyvov, ktoré Spoločnosť nemôže ovplyvniť.
-
Poskytovanie služieb, ktoré boli úplne vykonané pred uplynutím lehoty na odstúpenie, ak Spotrebiteľ vopred výslovne súhlasil so začatím služby a vzdal sa práva na odstúpenie (napr. expresná zásielka, dobierka, poistenie zásielky).
-
Údržbárske alebo opravárske práce vykonané naliehavo v domácnosti spotrebiteľa na jeho výslovnú žiadosť.
-
Poskytovanie ubytovacích, dopravných, stravovacích alebo voľnočasových služieb, ktoré sa majú vykonať v určenom termíne alebo s určenou frekvenciou.
UPOZORNENIE: Ak dobrovoľne vrátite produkt, od ktorého nie je možné odstúpiť, mimo 14-dňovej lehoty na odstúpenie alebo mimo 14-dňovej lehoty na vrátenie po oznámení odstúpenia, alebo produkt, ktorý nebol zakúpený v našom obchode, takýto produkt bude vrátený len po zaplatení 10 €, čo predstavuje náklady na spracovanie neopodstatnenej reklamácie. V opačnom prípade bude produkt zlikvidovaný. Neprevzaté produkty budú zlikvidované po 2 mesiacoch.
vi. Reklamácie
V prípade, že produkt nefunguje správne alebo ste dostali nesprávny či poškodený produkt, máte tieto možnosti:
-
uplatniť práva z garancie doručenia,
-
uplatniť práva zo záruky na technické produkty, a
-
podať reklamáciu z dôvodu vady produktu.
a) Garancia doručenia
Poskytujeme dodatočnú garanciu doručenia bezchybného tovaru, ktorú možno uplatniť do 48 hodín od prijatia produktu.
Ak bol produkt počas prepravy poškodený alebo nezodpovedá objednávke, oznámte problém do 48 hodín od doručenia. Pošlite nám e-mail s fotografiou balenia (s jasne čitateľným štítkom) a fotografiou prijatého produktu, ktorá zreteľne zobrazuje poškodenie.
Urobíme všetko pre čo najrýchlejšie vybavenie a poskytneme vám náhradný produkt.
Ak lehota 48 hodín nie je dodržaná, prípad sa bude riešiť ako produktová reklamácia.
b) Záruka na technické produkty
Vybrané produkty v našej ponuke majú 24-mesačnú záručnú lehotu. Záručné práva sa vzťahujú výhradne na technické produkty a elektrické zariadenia z našej ponuky. Lehota 24 mesiacov plynie odo dňa prevzatia tovaru. Záruka sa uplatňuje podľa čl. 19 slovinského zákona o ochrane spotrebiteľa na základe faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list.
Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť záruku, ak nie je priložená faktúra, je nečitateľná alebo z iných dôvodov chýba.
Záruka sa nevzťahuje na:
-
fyzické poškodenie produktu;
-
opotrebenie vzniknuté bežným používaním;
-
vady spôsobené nesprávnym, nevhodným alebo nedbanlivým používaním.
Produkty, ku ktorým sa uplatňuje záruka, musia byť skontrolované; k žiadosti preto priložte fotografie alebo video vady. V prípade potreby vás požiadame o zaslanie produktu na kontrolu.
Ak záruku uznáme, dodáme nový produkt. Môžete požiadať aj o opravu, no berte na vedomie, že oprava trvá zvyčajne dlhšie ako dodanie nového kusu. Ak oprava trvá viac než 45 dní, produkt vymeníme. Ak výmena nie je možná, vrátime plnú kúpnu cenu.
Postup je popísaný v sekcii „Výmena v rámci záruky“ v spodnej časti webovej stránky.
UPOZORNENIE: Spoločnosť GS Group d.o.o. prijíma iba zásielky s produktmi zakúpenými cez Webovú stránku. Všetky zásielky odoslané fyzickou osobou, ktoré neobsahujú produkty zakúpené u nás, budú vrátené odosielateľovi na jeho náklady.
c) Reklamácia z dôvodu materiálnych vád
Ak produkt nefunguje správne, kontaktujte nás e-mailom na info@lalu-brand.com a poskytneme vám potrebné usmernenia. Tým sa predíde nesprávnemu používaniu, poškodeniu produktu a možným zraneniam.
Ak produkt nefunguje, môžete uplatniť reklamáciu z dôvodu materiálnej vady. Prípady materiálnych vád sú definované v bode vii. týchto Podmienok. Materiálnu vadu možno uplatniť len vtedy, ak vada existovala už pri kúpe, ale prejavila sa neskôr.
Ak produkt nefunguje z dôvodu materiálnej vady, nahláste ju bezodkladne po zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od dňa zistenia. Pošlite nám e-mail s fotografiou alebo videom chybného produktu, z ktorého je zjavné, že produkt nefunguje. V prípade potreby vás požiadame o zaslanie produktu na kontrolu a identifikáciu vady.
Reklamáciu nemôžeme uznať pri produktoch poškodených nesprávnym používaním alebo úkonmi, ktoré nie sú potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru. Ak chcete, aby sme vám produkt po zamietnutí reklamácie vrátili, zašleme ho späť a účtujeme náklady na doručenie.
Spoločnosť zodpovedá za materiálne vady, ktoré sa prejavia do 2 rokov od doručenia. Na reklamáciu odpovieme do 3 pracovných dní.
Pri uznanej materiálnej vade máte tieto možnosti:
-
výmena produktu,
-
vrátenie kúpnej ceny,
-
odstránenie vady, alebo
-
primerané zníženie kúpnej ceny.
Postup je popísaný v sekcii „Reklamácia produktu a spory“ v spodnej časti webovej stránky.
vii. Materiálna vada
Práva vyplývajúce z materiálnej vady možno uplatniť v týchto prípadoch:
-
ak produkt nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné používanie alebo uvedenie na trh;
-
ak produkt nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, na ktoré ho Kupujúci kúpil, o čom Predávajúci vedel alebo mal vedieť;
-
ak produkt nemá vlastnosti a znaky, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté či určené;
-
ak Predávajúci dodal Kupujúcemu produkt, ktorý nezodpovedá vzorke alebo modelu, pokiaľ vzorka alebo model neboli prezentované len na informačné účely.
Postup je opísaný v sekcii „Reklamácia produktu a spory“ v spodnej časti webovej stránky.
Spoločnosť zodpovedá za materiálne vady produktu, ktoré sa prejavia do 2 rokov od doručenia. Spoločnosť je povinná na reklamáciu odpovedať do 3 pracovných dní.
viii. Dostupnosť informácií
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť Kupujúcemu neobmedzený prístup k nasledujúcim informáciám:
-
identita Spoločnosti (názov a sídlo spoločnosti, registračné číslo);
-
kontaktné údaje, ktoré umožňujú Používateľovi rýchlu a účinnú komunikáciu s Predávajúcim (e-mail, automatická linka);
-
základné vlastnosti tovaru alebo služieb (vrátane popredajných služieb a záruky);
-
konečná cena tovaru alebo služieb vrátane všetkých daní alebo informácie o spôsobe výpočtu ceny, ak ju nie je možné určiť vopred vzhľadom na povahu produktu alebo služby;
-
dostupnosť produktov (všetky produkty alebo služby ponúkané prostredníctvom Webovej stránky by mali byť dostupné v primeranom čase);
-
platobné podmienky, dodacie podmienky a realizácia služby (spôsob, miesto a čas dodania);
-
informácie o prípadných dodatočných nákladoch na dopravu, doručenie alebo prepravu, alebo upozornenie, že takéto náklady môžu vzniknúť, ak ich nie je možné vypočítať vopred;
-
doba platnosti ponuky;
-
podmienky, lehoty a postupy pri odstúpení od zmluvy a informácie o nákladoch na vrátenie tovaru (ak sa uplatňuje);
-
vysvetlenie postupu pri reklamácii vrátane informácií o kontaktnej osobe alebo oddelení starostlivosti o zákazníkov;
-
potvrdenie o zodpovednosti za materiálne vady;
-
možnosti a podmienky popredajných služieb a dobrovoľných záruk, ak sú relevantné.
Počas prípravy Webovej stránky môžu nastať určité chyby. Nemáme nad nimi kontrolu, preto za ne nenesieme zodpovednosť. V prípade závažných nepresností v cenách alebo technických údajoch produktov vás o tom informujeme počas zadávania objednávky.
ix. Údaje o registrácii spoločnosti
Názov spoločnosti: GS Group d.o.o.
Sídlo: Habatova ulica 20, Trzin, SI-1236 Trzin
Registračné číslo spoločnosti: 8065632000
IČ DPH: SI96440627
Platca DPH: Áno
Dátum registrácie: 06.10.2017
Štandardná klasifikácia činnosti: G47.910 – Maloobchod prostredníctvom zásielkového predaja alebo internetu
x. Mimosúdne riešenie sporov a právne prostriedky
Spoločnosť vynaloží maximálne úsilie na priateľské vyriešenie všetkých sporov.
Ak dohoda nie je možná, príslušným orgánom na riešenie sporov bude súd v Ľubľane (Slovinská republika).
xi. Platforma na riešenie sporov
V súlade s právnymi predpismi spoločnosť GS Group d.o.o. neuznáva žiadny subjekt, ktorý by viedol mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov ako oprávnený orgán na rozhodovanie o spotrebiteľských sporoch podľa slovinského zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
Platforma EÚ na online riešenie sporov (ODR) je dostupná na adrese:
👉 http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Viac informácií o platforme na riešenie sporov nájdete na ec.europa.eu.
3. KOMUNIKÁCIA
Spoločnosť komunikuje s Používateľom prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie iba vtedy, keď je to nevyhnutné na spracovanie objednávky.
Spoločnosť poskytuje svojim Používateľom technickú podporu na adrese: info@lalu-brand.com
Môžeme sa však s Používateľmi spojiť aj na komerčné účely, ak na to udelili súhlas alebo ak už uskutočnili nákup v našom internetovom obchode, pričom takáto komunikácia:
-
bude jasne a jednoznačne označená ako reklamná správa;
-
bude obsahovať jasnú informáciu o odosielateľovi;
-
bude obsahovať jasné označenie všetkých akcií a marketingových techník.
Viac informácií o komunikácii nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov a Zásadách používania súborov cookie.
4. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO
Všetky informácie, obrázky, texty a akékoľvek iné materiály (napr. videá, grafy, nákresy atď.) na našej Webovej stránke sú chránené autorským právom alebo právom duševného vlastníctva.
Zakúpením produktov alebo používaním Webovej stránky Používateľ nenadobúda žiadne autorské práva, vlastnícke práva ani práva duševného vlastníctva k produktom alebo Webovej stránke. Materiály môže používať výhradne na osobné a nekomerčné účely.
5. ZRIEKNUTIE SA ZODPOVEDNOSTI
Okrem všeobecných obmedzení zodpovednosti uvedených v týchto Podmienkach Spoločnosť stanovuje aj tieto doplňujúce ustanovenia:
Rozhodnutie používať náš internetový obchod alebo Webovú stránku je dobrovoľné a na vlastné riziko Používateľa. Webová stránka je poskytovaná „tak, ako je“ („as-is“) bez akýchkoľvek výslovných alebo predpokladaných záruk. Všetky obmedzenia zodpovednosti uvedené v tejto alebo iných častiach týchto Podmienok sa uplatňujú v najširšom rozsahu povolenom zákonom.
Spoločnosť nezaručuje funkčnosť Webovej stránky ani jej bezchybnosť, ani nezaručuje, že bude bez vírusov alebo škodlivého softvéru. Taktiež nezaručuje úplnú presnosť alebo úplnosť informácií zverejnených na stránke. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za žiadne škody – či už priame, nepriame alebo následné – vzniknuté v súvislosti s používaním Webovej stránky.
Rozhodnutie používať internetový obchod a vykonať platbu znamená súhlas s tým, že Používateľ koná na vlastnú zodpovednosť a znáša všetky riziká spojené s platbami, vrátane napr. neúspešnej platby, chýb pri transakcii alebo chýb pri vrátení peňazí v prípade reklamácie. Toto vylúčenie zodpovednosti sa uplatňuje v maximálnom rozsahu, ktorý umožňuje zákon. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za žiadne škody vzniknuté v súvislosti s používaním Webovej stránky alebo produktov ponúkaných v našom internetovom obchode.
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Uzavretie zmluvy
Tieto Všeobecné podmienky spolu s úkonmi pri objednávaní služieb prostredníctvom Webovej stránky tvoria zmluvu medzi Kupujúcim a Spoločnosťou.
Oddeliteľnosť ustanovení
Ak sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok (celé alebo čiastočne) ukáže ako nezákonné, neplatné alebo nevykonateľné, také ustanovenie sa považuje za zrušené (celé alebo čiastočne) a zvyšné časti Podmienok zostávajú v platnosti.
Spôsobilosť na právne úkony
Používateľ potvrdzuje, že má plnú spôsobilosť nadobúdať práva a povinnosti vyplývajúce z týchto Podmienok a že na plnenie svojich povinností nepotrebuje súhlas tretej osoby.
Oboznámenie sa s Podmienkami
Používateľ potvrdzuje, že si tieto Podmienky prečítal a plne ich pochopil pred ich akceptáciou, najmä v súvislosti s ustanoveniami o obmedzení zodpovednosti.
Rozhodné právo
Tieto Podmienky sa riadia právnym poriadkom Slovinskej republiky. Všetky spory vzniknuté z týchto Podmienok patria do jurisdikcie súdov Slovinskej republiky.
Zmena Podmienok
Používateľ nie je oprávnený meniť alebo rušiť žiadne ustanovenia týchto Podmienok. Spoločnosť si vyhradzuje právo ich zmeniť kedykoľvek. Všetky zmeny budú zverejnené na Webovej stránke. Pokračovaním v používaní stránky sa považuje, že Používateľ so zmenami súhlasí. Ak nesúhlasí, má právo odstúpiť od zmluvy.
Celá dohoda
Tieto Podmienky predstavujú celú dohodu medzi zmluvnými stranami a nahrádzajú všetky predchádzajúce písomné alebo ústne dohody.
Jazykové verzie
Tieto Podmienky sú pôvodne vypracované v slovinčine. Akékoľvek preklady slúžia len na uľahčenie porozumenia. V prípade rozporu má prednosť slovinská verzia.
Význam pojmov
Pojmy použité v týchto Podmienkach majú významy definované v úvodnej časti tohto dokumentu.