Zmluvné podmienky
Informácie o spoločnosti
Firma: GS Group doo, Habátova 20, 1236 Trzin
E-mail: info@lalu-brand.com
PREDPISY PREDAJNE
Náš internetový obchod je otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Predpisy internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/ boli pripravené v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot-UPB2, právny akt Slovinskej republiky) na základe odporúčaní GZS ( Slovenská obchodná komora) a medzinárodné predpisy o elektronickom obchode.
https://lalu-brand.myshopify.com/ je internetový obchod prevádzkovaný spoločnosťou GS Group doo, Habatova 20, 1236 Trzin, Slovinsko, ďalej len „Predávajúci“. Pred použitím webovej stránky obchodu sa odporúča pozorne si prečítať tieto Obchodné podmienky. Používanie webovej stránky znamená súhlas s týmito Podmienkami. Používatelia internetového obchodu majú prístup k špeciálnym príležitostiam, ako sú propagačné ponuky a špeciálne ponuky. Všetky osobné údaje sú prísne chránené.
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez upozornenia zmeniť obchodné podmienky na webovej stránke https://lalu-brand.myshopify.com/. Všetky zmeny sú pre kupujúcich záväzné, preto sa odporúča pravidelne kontrolovať obchodné podmienky.
CENY
Všetky ceny v internetovom obchode https://lalu-brand.myshopify.com/ sú uvedené v poľských zlotých (PLN). GS Group doo nie je platiteľom dane.
Ceny sú platné v čase zadania objednávky a nemajú vopred stanovenú platnosť. Ponuka platí do odvolania.
Kúpna zmluva medzi navrhovateľom a kupujúcim je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky kupujúcim (kupujúcemu bude doručený e-mail so stavom Objednávka potvrdená). Od tohto momentu zostávajú všetky ceny a ostatné podmienky nezmenené a platia pre navrhovateľa aj kupujúceho.
SPÔSOB PLATBY
- Na dobierku (kupujúci zaplatí dodávateľovi v hotovosti hneď, ako mu dodávateľ doručí objednaný tovar na adresu kupujúceho).
- Paypal (Kupujúci platí na objednávku. Tovar odošleme po prijatí platby).
NÁKLADY NA DOPRAVU
Predávajúci je povinný na základe objednávky odhadnúť a zabezpečiť najnižšie možné prepravné náklady.
Kupujúci je povinný uhradiť prepravné náklady pri prevzatí tovaru, okrem:
– objednávky produktov, ku ktorým je okrem popisu priložená aj informácia: „prepravné v cene“ alebo „doprava zdarma“,
– prípady, kedy boli medzi kupujúcim a predávajúcim vopred dohodnuté iné podmienky
- prípady, kedy si kupujúci želá uhradiť náklady na dopravu formou zálohy spolu s nákladmi na zakúpený tovar,
– náklady spojené s prípravou zásielky, ktoré v prípade niektorého tovaru nenesie Kupujúci.
OBJEDNÁVKA TOVARU
Kupujúci si môže objednať tovar telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom internetovej stránky obchodu.
Zmeny alebo doplnky k objednávke je možné zaslať e-mailom alebo telefonicky.
Údaje o uzatvorenej zmluve alebo zadanej objednávke sú chránené spoločnosťou GS Group doo. Kupujúci má prístup k zmluve po odoslaní žiadosti prostredníctvom e-mailu. Zákazník môže pred zadaním objednávky zmeniť množstvo, pridať alebo odobrať tovar, prípadne opraviť chyby.
Pred konečným zadaním objednávky si zákazník môže skontrolovať jej správnosť, nakoľko je možné plne si prezrieť objednávku s množstvom a cenou, ako aj opraviť prípadné chyby. Až po potvrdení tohto náhľadu dôjde k skutočnej realizácii objednávky.
POSTUP NÁKUPU ALEBO OBJEDNÁVKY
Krok 1: Kupujúci si z ponuky internetového obchodu vyberie požadované produkty a ich množstvo a následne klikne na tlačidlo Pridať do košíka. Zobrazí sa súhrn objednávky, kde kliknite na tlačidlo Dokončiť nákup. Potom by ste si mali vybrať požadovaný spôsob doručenia, kliknúť na Pokračovať, vybrať spôsob platby a potvrdiť objednávku.
Krok 2: Po zadaní objednávky dostane Kupujúci e-mailom informáciu, že jeho objednávka bola prijatá.
Krok 3: Ak Kupujúci objednávku nezruší, je postúpená na realizáciu, počas ktorej Predávajúci skontroluje dostupnosť objednaného tovaru a objednávku potvrdí alebo odmietne s uvedením dôvodu. Pri potvrdení objednávky bude Predávajúci Kupujúceho informovať prostredníctvom e-mailu o predpokladanom termíne dodania. Kúpna zmluva na objednané produkty medzi Kupujúcim a Poskytovateľom je od tohto momentu nepretržite uzatvorená.
Doplňujúce informácie o nákupe a používaní všetkého tovaru.
Každý výrobok by mal byť pred použitím bezpečným spôsobom otestovaný. Ak si Kupujúci nie je istý, ako produkt odskúšať, alebo má pochybnosti o jeho bezpečnosti a obáva sa, že by mohlo dôjsť k poškodeniu majetku alebo zdravia – produkt nepoužívajte a informujte o tom predávajúceho a následne vráťte tovar späť. tovar. Zákazník používa všetky položky podľa vlastného uváženia a zodpovednosti.
Predávajúci pracuje na čo najpresnejšom a najvhodnejšom popise tovaru a fotografiách. Napriek tomu nemôžu zaručiť, že všetky uvedené informácie o produktoch a ich fotografie sú úplne presné.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Objednávku môže užívateľ zrušiť do 2 hodín od jej zadania e-mailom alebo telefonicky.
V e-maile musia byť uvedené nasledujúce informácie:
V predmete správy: Zrušenie objednávky
V tele správy: a) názov produktu b) meno a priezvisko kupujúceho c) adresa kupujúceho
DORUČENIE TOVARU
V prípade dostupnosti tovaru na sklade predávajúci tovar do 2-4 pracovných dní vhodne zabalí a zásielku odošle príjemcovi. Kupujúci obdrží faktúru na e-mailovú adresu.
Vo výnimočných prípadoch, keď tovar nebude v danom termíne dostupný, bude kupujúci o tejto skutočnosti informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Dodávku zabezpečuje dodávateľ, GLS.
Dodávka platí v Poľsku. Pre rýchlejšie doručenie alebo doručenie do zahraničia sa prosím dohodnite telefonicky alebo e-mailom.
PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník môže v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot) informovať predávajúceho (na e-mailovú adresu: info@lalu-brand.com) do 14 dní od prevzatia tovaru o odstúpení od zmluvy alebo objednávky bez toho, aby musel uveďte dôvod. Jediné náklady, ktoré Kupujúcemu vznikli v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú priame náklady na vrátenie tovaru (prepravné znáša Kupujúci). Zákazník by mal vrátiť tovar predávajúcemu najneskôr do 14 dní od informovania o odstúpení od zmluvy. Zákazníkovi sa odporúča, aby pred vrátením tovaru telefonicky alebo e-mailom kontaktoval predávajúceho, aby bolo možné stanoviť čo najvýhodnejšie podmienky vrátenia tovaru.
Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
Popis práva na odstúpenie od zmluvy v súlade s článkom 43, prípadne informácie, ak také právo nie je – v prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci bezodkladne (alebo najneskôr do 14 dní od doručenia informácie o odstúpení od zmluvy) zmluvy) vrátiť všetky prijaté platby. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy po prevzatí tovaru, je povinný ho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od informovania o odstúpení od zmluvy, vrátiť alebo odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, s výnimkou pre situáciu, v ktorej predávajúci navrhne, že si vrátený tovar vyzdvihne sám. Za včasné vrátenie sa považuje situácia, keď Zákazník odošle tovar pred uplynutím štrnásťdňovej lehoty na vrátenie.
Predávajúci môže zadržať vrátenie prijatých platieb až do vyzdvihnutia vráteného tovaru alebo do momentu, kým zákazník nepreukáže potvrdenie o zaslaní tovaru späť. To sa nevzťahuje na situáciu, v ktorej predávajúci navrhne, že si vrátený tovar vyzdvihne sám.
Poznámka! Možnosť odstúpenia od zmluvy sa nevzťahuje na právnické osoby. Kupujúci, ktorý odstúpi od zmluvy alebo objednávky, musí vrátiť nepoškodený tovar v pôvodnom obale v rovnakom množstve. V prípade zistenia fyzického poškodenia tovaru alebo množstevného nesúladu je Kupujúci povinný vzniknutú škodu uhradiť.
Na odstúpenie od zmluvy sa neprihliada v týchto prípadoch:
- ak je tovar poškodený, znečistený alebo javí známky používania (fyzické poškodenie, kontakt s tekutinou),
– ak zariadenie alebo softvér obsahuje používateľské údaje, fotografie, nastavenia,
– ak sa nájde poškodenie, znečistenie alebo nedostatok dodatočného vybavenia, pokynov, vhodného softvéru (alebo ak bola porušená bezpečnostná pečať), vyhlásenie o záruke
Možnosť odstúpenia od zmluvy resp. vrátenie tovaru sa nevzťahuje na tieto prípady:
Pri tovare, ktorý bol vyrobený podľa presného návodu spotrebiteľa alebo prispôsobený jeho osobným potrebám,
Pri tovare, ktorý svojou povahou nespĺňa podmienky na vrátenie, pretože je neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
Pri tovare, ktorý sa rýchlo kazí alebo sa rýchlo minie,
V prípade zapečatených audio alebo video programov a počítačových programov, ak spotrebiteľ po dodaní otvoril bezpečnostnú plombu,
Rovnako nie je možné zrušiť zmluvy na holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky, holiace strojčeky, doplnky na holenie, laserovú epiláciu, nožnice na vlasy a nos, ihlice na telo, doplnky na ústnu hygienu, doplnky a doplnky osobnej hygieny, detské doplnky a akýkoľvek typ slúchadiel, ktoré nie sú originálne zabalené resp. bezpečnostná plomba bola odstránená a označuje použitie produktu.
Chyba produktu
Postup pri nahlasovaní chýb produktu:
čl. 37 ZVPot (zákon o ochrane spotrebiteľa, právny akt Slovinskej republiky):
– Predávajúci by mal odovzdať tovar spotrebiteľovi v súlade so zmluvou a zodpovedá za nedodržanie tejto podmienky.
- Chyba produktu nastane, keď:
- 1. výrobok nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné používanie alebo prepravu;
- 2. výrobok nemá vlastnosti potrebné pre konkrétny spôsob použitia, pre ktorý kupujúci výrobok kupuje, a tento spôsob použitia bol predávajúcemu známy alebo musel byť známy;
- 3. produkt nemá vlastnosti a vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo implicitne dohodnuté, alebo špecifikované;
- 4. predávajúci previedol výrobok, ktorý nezodpovedá modelu alebo vzorke, s výnimkou prípadu, keď bol model alebo vzorka zobrazená len na informačné účely.
- Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posudzuje v porovnaní s bežným tovarom rovnakého druhu a s prihliadnutím na prípadné vyhlásenia predávajúceho o vlastnostiach tovaru, popísané predávajúcim alebo výrobcom pri reklame, prezentácii výrobku alebo v popis na samotnom tovare.
- V prípade zodpovednosti za vady tovaru platia ustanovenia zákona, ktoré špecifikujú zmluvné povinnosti, ak tento zákon neustanovuje inak.
Článok 37.a
– Zákazník môže uplatniť svoje právo z chyby tovaru, ak oznámi chybu predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa, keď chybu zistil.
– Pri nahlásení vady musí zákazník vadu podrobne popísať a umožniť predávajúcemu prehliadku tovaru.
– Zákazník môže poskytnúť predávajúcemu informácie o vade osobne – o tejto skutočnosti musí predávajúci vydať zákazníkovi potvrdenie – alebo ho zaslať na predajné miesto, kde bol tovar zakúpený, prípadne zástupcovi predávajúceho, s ktorým zákazník uzavrel zmluvu.
Článok 37.b
- Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od prevzatia tovaru.
– Ak je predmetom zmluvy medzi predávajúcim a zákazníkom použitý tovar, predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí jedného roka od prevzatia tovaru.
– Má sa za to, že chyba existovala na výrobku v čase odovzdania, ak sa prejaví do šiestich mesiacov od odovzdania tovaru.
Článok 37.c
– Zákazník, ktorý riadne informoval predávajúceho o vade, má právo od predávajúceho požadovať:
– odstrániť vadu výrobku alebo vrátiť časť vynaložených nákladov v pomere k chybe, alebo vymeniť chybný výrobok za nový bez chýb, alebo vrátiť vzniknuté náklady.
– Zákazník má v každom prípade tiež právo požadovať od predávajúceho náhradu škody, najmä náhradu nákladov na materiál, náhradné diely, prácu, prevoz alebo dopravu produktov, ktoré mu vzniknú v súvislosti s plnením záväzkov. vyplývajúce z predchádzajúceho bodu tohto článku.
– Práva zákazníka podľa prvého bodu zanikajú uplynutím dvoch rokov odo dňa, keď informoval predávajúceho o vade výrobku.
RIEŠENIE SPOROV
Prípadné spory budú zmluvné strany riešiť dohodou, a to spôsobom spočívajúcim v podaní reklamácie e-mailom alebo telefonicky. Predávajúci rozhodne o spore do troch pracovných dní. V prípade, že strany nie sú schopné dosiahnuť dohodu o spore, môžu sa obrátiť na súd.
Predávajúci neuznáva žiadne subjekty na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov.
MIMO SÚDNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
GS Group doo v súlade s právnymi predpismi neuznáva žiadny subjekt na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov ako príslušný na riešenie spotrebiteľského sporu, v ktorom bolo na návrh zákazníka začaté konanie v zmysle zákona č. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov (právny akt Slovinskej republiky).
GS Group doo ako dodávateľ tovaru a subjekt spravujúci internetový obchod v Slovinskej republike umiestňuje na svojej webovej stránke odkaz na platformu pre online riešenie spotrebiteľských sporov (SRPS). Platforma je zákazníkom k dispozícii na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Predmetné ustanovenia vychádzajú zo zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov (právny akt Slovinskej republiky), nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o online riešení spotrebiteľských sporov, ako aj ako nariadenie (ES) č. 2016/2004 a smernica 2009/22/ES.
KÓDEXY SPRÁVANIA
Žiadne kódexy správania.
VRÁTENIE KÚPNEJ CENY
Ak kupujúci odstúpil od objednávky alebo zmluvy v súlade s podmienkami pre odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný vrátiť zaplatenú kúpnu cenu rovnakým spôsobom, akým kupujúci zaplatil, alebo prevodom na účet najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. .
ZÁRUKA
Článok 16
Na tovar, na ktorý bola poskytnutá záruka, je predávajúci povinný poskytnúť zákazníkovi pri uzatváraní kúpnej zmluvy záručný list od ručiteľa. Záručné vyhlásenie musí obsahovať nasledujúce informácie:
1. Spoločnosť a sídlo
2 firma a sídlo predávajúceho, ak predávajúci nie je totožný s ručiteľom;
3 dátum premiestnenia tovaru;
4 identifikačné údaje tovaru;
5 vyhlásenie ručiteľa o zhode vlastností a bezporuchovej prevádzke tovaru v záručnej dobe, ktorá začína plynúť odovzdaním tovaru zákazníkovi;
6 územný rozsah záruky;
7 trvanie záruky;
8 na tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, doba po uplynutí záručnej doby, počas ktorej garant poskytuje zákazníkovi údržbu produktu, náhradné a spojovacie diely;
9 upozorňujeme, že záruka nevylučuje práva Zákazníka vyplývajúce zo zodpovednosti predávajúceho za vady výrobku.
Článok 17
Záruka právne zaväzuje ručiteľa za podmienok uvedených vo vyhlásení o záruke a v reklamných informáciách.
Práva zo záruky môže zákazník uplatniť aj u predávajúceho.
Článok 18
Záručné vyhlásenie musí byť pre zákazníka zrozumiteľné. Ak je tovar určený na predaj v Slovinskej republike, musí byť záručný list vyhotovený v slovenskom jazyku na papieri alebo inom trvanlivom médiu, ktoré je zákazníkovi ľahko dostupné.
Ručiteľ si zachováva všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona, aj keď záručný list neobsahuje všetky údaje z § 16 zákona alebo nebol vyhotovený podľa predchádzajúceho článku.
Článok 19
Minister zodpovedný za hospodárstvo vydá nariadenia, v ktorých určí:
- tovar, na ktorý musí výrobca poskytnúť záruku na bezporuchovú prevádzku po dobu minimálne jedného roka, a
- použitý tovar, na ktorý musí výrobca poskytnúť záruku na bezporuchovú prevádzku po dobu minimálne jedného mesiaca.
Článok 20
Pri tovare z prvého odseku predchádzajúceho článku musí výrobca:
- poskytnúť zákazníkovi okrem vyhlásenia o záruke aj návod na montáž a použitie, ako aj zoznam autorizovaných servisných stredísk;
– poskytovať službu, ktorá je výrobcom oprávnená vykonávať servisné práce na výrobku a zároveň má s výrobcom uzatvorenú zmluvu na dodávku náhradných dielov, pokiaľ tieto činnosti nevykonáva sám výrobca;
– bezplatné odstránenie vád počas záručnej doby;
– poskytovať platené opravy a údržbu výrobku, náhradných dielov a spojovacích dielov najmenej tri roky po uplynutí záručnej doby tak, aby tieto činnosti vykonával servis sám alebo mal uzatvorenú servisnú zmluvu s iným subjektom.
Ak výrobca neposkytne zákazníkovi návod na použitie a zoznam autorizovaných servisných stredísk, je predávajúci povinný poskytnúť ich zákazníkovi pri uzatváraní kúpnej zmluvy.
Článok 21
Pri tovare podľa § 19 ods. 2 tohto zákona je predávajúci povinný poskytnúť zákazníkovi záručný list, návod na montáž a použitie produktu, ako aj bezplatné odstránenie vád produktu počas záručnej doby.
Článok 21.a
Výrobca a predávajúci si zachovávajú všetky povinnosti vyplývajúce z tohto zákona, aj keď na tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, nebol vydaný záručný list alebo ak nebol zákazníkovi poskytnutý.
Má sa za to, že záručný list nebol vystavený, ak zákazníkovi neboli poskytnuté doklady obsahujúce údaje podľa § 16 tohto zákona. Ak sú tieto údaje na iných dokladoch, predávajúci musí zákazníka o tejto skutočnosti dodatočne informovať.
Článok 21.b
Ak tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, nefunguje bezchybne alebo nemá vlastnosti uvedené v záručnom liste alebo reklamnej informácii, môže zákazník najskôr požiadať o odstránenie vád. Ak vady nebudú odstránené v celkovej lehote 45 dní odo dňa, keď bola výrobcovi, predajcovi alebo autorizovanému servisu doručená výzva na odstránenie vady od zákazníka, výrobca je povinný tovar vymeniť za rovnocenný, nový a bez chýb. tovar bezplatne.
Ak výrobca neopraví alebo nevymení tovar za nový v lehote uvedenej v predchádzajúcom odseku, môže zákazník vypovedať zmluvu alebo požadovať zníženie kúpnej ceny.
Na vymenený tovar alebo vymenenú základnú časť tovaru musí výrobca vydať nový záručný list.
Práva zákazníka podľa tohto článku zanikajú uplynutím dvoch rokov odo dňa, keď zákazník požiadal o bezplatnú opravu vady alebo výmenu tovaru za nový.
Článok 21.c
Po dobu opravy tovaru, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, môže výrobca alebo autorizovaný servis poskytnúť bezplatné používanie podobného výrobku.
Ak výrobca neposkytne zákazníkovi náhradný výrobok na dočasné použitie, má zákazník nárok na náhradu škody, ktorá vznikla z dôvodu nemožnosti používania výrobku od doby, kedy požiadal o opravu alebo výmenu, do doby jej vykonania. .
Náklady na materiál, náhradné diely, prácu, manipuláciu a dopravu výrobkov, ktoré vzniknú pri odstraňovaní vady alebo výmene tovaru za nový, zodpovedá výrobca.
Článok 21.č
Práva podľa tejto hlavy sa vzťahujú aj na osoby, ktoré sa podľa tohto zákona nepovažujú za zákazníkov, okrem práv vyplývajúcich z § 21 tohto zákona.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Predávajúci sa zaväzuje trvalo chrániť všetky osobné údaje Užívateľa. Uzavretá kúpna zmluva bude uložená v elektronickej podobe u GS Group doo
Predávajúci použije osobné údaje len na účely vybavenia objednávky (zasielanie informačných materiálov, ponúk, faktúr) a inej nevyhnutnej komunikácie.
Údaje Používateľa nebudú za žiadnych okolností odovzdané neoprávneným osobám.
Za ochranu osobných údajov je zodpovedný aj sám Používateľ zabezpečením bezpečnosti, ako aj vhodným ochranným softvérom (antivírusom) svojho počítača.
KOMUNIKÁCIA
GS Group doo kontaktuje Používateľa prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku iba v prípade, že Používateľ nevyjadrí námietky. Elektronické reklamné správy a/alebo SMS reklamné správy budú obsahovať tieto prvky:
jasné a jednoznačné označenie reklamného posolstva,
jasné označenie odosielateľa,
označenie rôznych príležitostí, propagačných akcií a iných komerčných techník.
Podmienky účasti na nich budú špecifikované rovnakým spôsobom:
spôsob odhlásenia z odberu reklamných správ bude jasne uvedený,
želanie Používateľa neprijímať reklamné správy bude GS Group doo jednoznačne rešpektovať
ĎALŠIE INFORMÁCIE O KÚPE
Kupujúci je povinný prevziať objednanú zásielku a zaplatiť sumu na dobierku v súlade so Záväzkovým kódexom (Obligacijski zakonik, právny akt Slovinskej republiky). Ak si Kupujúci objednaný tovar zaslaný s platbou na dobierku neprevezme a po uplynutí čakacej doby na pošte (15 dní) mu bude tovar vrátený späť na adresu Predávajúceho, táto skutočnosť sa NEPOvažuje za odstúpenie od zmluvy. zmluvy, pretože je stále právoplatne uzavretá a dochádza tu k jednostrannému, neočakávanému odstúpeniu od zmluvy zo strany Kupujúceho. Ak si Kupujúci zásielku neprevezme, spôsobí Predávajúcemu svojim konaním finančnú škodu. V prípade nevyzdvihnutia zásielky je teda Kupujúci zodpovedný za uhradenie prepravných nákladov a prepravu/vrátenie produktov Predávajúcemu, na čo mu Predávajúci vystaví faktúru, ktorú je Kupujúci povinný uhradiť. , pretože zmluvu nezrušil. V prípade neuhradenia faktúry budú prijaté nápravné opatrenia. Tieto úkony má na starosti externá firma. V prípade falošných objednávok bude IP adresa preposlaná na ďalšie objasnenie z hľadiska zneužitia. Náklady na nevyzdvihnutie sú 25,00 EUR netto a zahŕňajú administratívne náklady, náklady na balenie, dopravu a vrátenie. REGISTRÁCIA VSTUPU
SKD (Štandardná klasifikácia typov činností) G47.910 Maloobchod prostredníctvom zásielkového obchodu alebo online.
Evidenčné číslo/identifikačné číslo: 8132534000
SÚKROMIE A COOKIES
Osobné údaje našich používateľov sú tie, ktorým venujeme osobitnú pozornosť. Môžeme vás ubezpečiť, že všetky požiadavky týkajúce sa osobných údajov sú splnené, keďže sme si vedomí citlivosti tejto oblasti.
V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (ZVOP-1-UPB1) je správca internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/, GS Group doo povinný chrániť osobné údaje svojich používateľov.
Internetový obchod https://lalu-brand.myshopify.com/ zhromažďuje pre vlastnú potrebu nasledujúce používateľské údaje:
Za účelom poskytovania ponúkaných služieb predávajúci zhromažďuje, spravuje, spracúva a uchováva nasledovné užívateľské údaje:
- meno a priezvisko;
– adresy doručenia;
– firma, tj názov právnickej osoby (ak je užívateľom právnická osoba);
– daňové identifikačné číslo právnickej osoby (ak je užívateľom právnická osoba);
– e-mailová adresa (používateľské meno);
– heslo v zašifrovanej podobe;
- kontaktné telefónne číslo;
– krajina bydliska;
– ďalšie údaje, ktoré používateľ dobrovoľne zadáva do formulárov internetového obchodu;
– ďalšie informácie, ktoré používateľ dobrovoľne pridá neskôr na svoj profil.
Podnikateľ nezodpovedá za zabezpečenie správnosti, úplnosti a aktuálnosti údajov zadávaných užívateľmi.
Z bezpečnostných dôvodov sa zhromažďujú aj IP adresy, z ktorých používatelia pristupujú na webovú stránku. Na začiatku návštevy je každému používateľovi nášho internetového obchodu priradený súbor cookie relácie na identifikáciu a sledovanie jeho nákupného košíka. Internetový obchod https://lalu-brand.myshopify.com/ môže vo vašom počítači ukladať aj ďalšie súbory cookie, ako napríklad: ID používateľa v zašifrovanej podobe (na identifikáciu používateľa pri ďalšej návšteve), recenzie produktov (na zistenie, ktoré produkty už boli hodnotené ako ne) a súbory cookie Google Analytics (analýza návštev webovej stránky).
Všetky vyššie uvedené údaje, s výnimkou súborov cookie, sú trvalo uložené na serveri https://lalu-brand.myshopify.com/. Súbory cookie relácie sa ukladajú do pamäte servera počas trvania návštevy internetového obchodu a vymažú sa po jednej hodine nečinnosti, zatiaľ čo trvalé súbory cookie sú uložené v počítači návštevníka.
Správca https://lalu-brand.myshopify.com/ môže použiť údaje v anonymnej skrátenej forme na účely štatistickej analýzy. https://lalu-brand.myshopify.com/ nebude za žiadnych okolností odovzdávať používateľské údaje neoprávneným osobám. Doručovacia služba (napr. Pošta a GLS) bude zverená výlučne užívateľovi, ktorý uviedol doručovaciu adresu, e-mailovú adresu a telefónne číslo za účelom uľahčenia kontaktu. Nebude kontaktovať používateľov prostredníctvom telekomunikácií, pokiaľ a kým s tým používateľ výslovne nedá súhlas.
IMPLEMENTÁCIA ZÁSAD OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov má podnikateľ ochranu osobných údajov v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov.
Podnikateľ a brigádnici, ktorí majú prístup k osobným údajom a iným údajom užívateľov, sú oboznámení s predpismi o ochrane osobných údajov, s povinnosťou chrániť osobné údaje a iné údaje a sú povinní tieto predpisy dodržiavať, chrániť mlčanlivosť o osobných údajoch údaje a súkromie používateľov internetového obchodu. Povinnosť ochrany osobných údajov a iných informácií platí aj po ukončení spolupráce s podnikateľom.
Registrovaní užívatelia môžu kedykoľvek prestať používať internetový obchod a zrušiť svoju registráciu. K tomu musí podnikateľovi oznámiť zrušenie registrácie písomným vyhlásením. Pred podaním prehlásenia o zrušení registrácie musí užívateľ vyrovnať všetky neuhradené záväzky vyplývajúce z nákupov uskutočnených v internetovom obchode podnikateľom. V prípade zrušenia registrácie bude podnikateľ zároveň chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetových obchodov v súlade s týmito zásadami ochrany osobných údajov.
STAROSTLIVOSŤ O DIEŤA
Reklamné správy budú jasne viditeľné (s prihliadnutím na vek) a jasne oddelené od hier a súťaží. Všetka komunikácia určená deťom bude primeraná veku a nebude využívať dôveru, neskúsenosť alebo lojalitu detí. Dodávateľ nesmie prijímať objednávky od osôb, o ktorých vie alebo má podozrenie, že ide o dieťa, bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov.
Dodávateľ nesmie akceptovať žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov. Rovnako dodávateľ nesmie postúpiť informácie od detí tretím osobám, s výnimkou rodičov alebo opatrovníkov. Dodávateľ nesmie ponúkať bezplatný prístup k produktom alebo službám, ktoré sú škodlivé pre deti.
VÝNIMOČNÉ ZVEREJNENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Informácie zhromaždené a spracované thttps://lalu-brand.myshopify.com/ budú zverejnené len v prípade, ak je takáto povinnosť určená zákonom alebo v dobrej viere, že takýto postup je potrebný v konaní pred súdmi alebo inými štátnymi orgánmi a pre ochrana a realizácia oprávnených záujmov https://lalu-brand.myshopify.com/.
PRÁVO BYŤ INFORMOVANÝ
Máte právo na bezplatné získanie informácií týkajúcich sa vašich osobných údajov, ako aj právo na vymazanie týchto informácií. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vymazania, spracovania alebo použitia vašich informácií, kontaktujte nás: info@lalu-brand.com alebo nám pošlite e-mail.
Upozornenia na objednávku: vyhradzujeme si právo priradiť vám konkrétne telefónne číslo. Po odoslaní objednávky a v prípade, že položky neboli vyzdvihnuté do 2-4 dní, bude na toto číslo zaslaná textová správa. Ak si tovar nevyzdvihnete dlhšie ako 5 dní, vyhradzujeme si právo zavolať na uvedené telefónne číslo, aby sme vám pripomenuli vyzdvihnutie.
Upozornenia: Po upozornení budú vaše meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa s vaším súhlasom používané na reklamné účely, kým sa neodhlásite z odberu upozornení. Ak chcete dostávať upozornenia, stačí sa prihlásiť a zaškrtnúť špeciálne políčko, ktoré vám umožní prihlásiť sa. Upozornenia môžete dostávať e-mailom, SMS alebo telefonicky.
Všetky obrázky produktov sú symbolické a nemusia nevyhnutne odrážať úplné vlastnosti produktu, takže slúžia len na informačné účely!
V prípade zadania emailovej adresy na Facebooku alebo formulára na prvej stránke https://lalu-brand.myshopify.com/ pomocou kt, na ktorý dostanete zľavový kupón k objednávke, Vašu emailovú adresu uložíme za účelom informovania o špeciálnych ponukách a akciách internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/. Z databázy príjemcov upozornení sa môžete kedykoľvek odhlásiť zaslaním správy na e-mailovú adresu info@lalu-brand.com alebo kliknutím na odkaz „Zrušiť odber“, ktorý sa nachádza v spodnej časti propagačných e-mailov.
Ak sa chcete odhlásiť z odberu príležitostných, propagačných SMS správ, pošlite správu s obsahom „Odhlásiť“ a my odstránime vaše telefónne číslo z databázy príjemcov.
Právo na GS Group doo ako prevádzkovateľa údajov sa týka nasledujúcich činností:
prístup k osobným údajom a nasledujúcim informáciám:
účely spracovania,
typy osobných údajov, používatelia alebo kategórie používateľov, ktorých osobné údaje boli alebo budú zverejnené, najmä používatelia v tretích krajinách alebo v medzinárodných organizáciách,
predpokladanú dobu, počas ktorej budú osobné údaje uchovávané, alebo ak to nie je možné, kritériá, na základe ktorých sa táto doba určí,
existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
dôvody, ako aj význam a predpokladané dôsledky zaobchádzania s konkrétnou osobou.
jednu (bezplatnú) kópiu osobných údajov vo mnou určenom formáte (ak sa žiadosť podáva v elektronickej forme, kópiu treba poskytnúť aj v tejto forme). V prípade odo mňa vyžiadaných dodatočných kópií môže prevádzkovateľ účtovať poplatok s prihliadnutím na dodatočné náklady.
opravu nepresných osobných údajov. obmedzenie spracovania, keď:
presnosť osobných údajov je popieraná na dobu umožňujúcu prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov,
spracúvanie je nezákonné a ja nesúhlasím s vymazaním osobných údajov a namiesto toho sa vyžadujú obmedzenia ich použitia,
prevádzkovateľ ich už nepotrebuje na účely spracúvania, ale potrebujem ich ja na uplatnenie alebo obhajobu právnych nárokov.
vymazanie všetkých osobných údajov (právo byť zabudnutý), ak sú splnené podmienky uvedené v § 17 zákona o ochrane osobných údajov, najmä v prípade odvolania tohto súhlasu so spracovaním osobných údajov.
výstupné údaje vo forme štruktúrovanej, bežne používanej a čitateľnej formy, s právom preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi bez toho, aby bol narušený pôvodný prevádzkovateľ.
likvidáciu osobných údajov na účely priameho marketingu vrátane vytvárania profilov.
pre mňa má rozhodnutie založené výlučne na automatizovanom spracúvaní, vrátane vytvárania profilov s právnymi účinkami pre mňa alebo obdobným spôsobom, významný vplyv, ak sú splnené predpoklady uvedené v článku 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. právo odvolať sa voči prevádzkovateľovi u poverenca pre informácie, ak sa domnievam, že spracúvanie mojich osobných údajov je v rozpore so všeobecným zákonom o ochrane osobných údajov.
POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ PRÁV
Som si vedomý toho, že všetky vyššie uvedené náležitosti týkajúce sa uplatnenia práv v súvislosti s osobnými údajmi je možné zaslať prevádzkovateľovi písomne na e-mailovú adresu info@lalu-brand.com.
Som si vedomý toho, že pre zabezpečenie spoľahlivej identifikácie v prípade uplatnenia práv k osobným údajom odo mňa môže prevádzkovateľ požadovať doplňujúce informácie a môže odmietnuť konať len v prípade, ak preukáže, že ma nedokáže identifikovať.
Som si vedomý toho, že na moju žiadosť, ktorou si uplatňujem svoje práva vo vzťahu k vyššie uvedeným osobným údajom, musí prevádzkovateľ odpovedať bez zbytočného odkladu najneskôr do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
O COOKIES
Čo sú cookies a čo potrebujú?
Súbor cookie je krátky text, ktorý webová lokalita odošle do vášho prehliadača počas vašej návštevy. Týmto spôsobom spoznáte webovú stránku, zapamätáte si informácie o vašej návšteve a poskytnete užívateľsky príjemnú a jednoduchšiu online službu. Pomocou cookies prispôsobujeme obsah našej webovej stránky, pamätáme si vaše preferencie a registrujeme vašu návštevu v našom internetovom obchode. Vďaka cookies je prehliadanie nášho internetového obchodu pohodlnejšie, rýchlejšie a efektívnejšie.
Zakázanie súborov cookie
Rozhodnete sa povoliť ukladanie cookies na vašom zariadení. Nastavenia cookies môžete ovládať a upravovať vo svojom internetovom prehliadači.
Ak chcete získať informácie o nastaveniach súborov cookie, vyberte prehliadač, ktorý používate.
Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 a 8
Safari
Ak zmeníte alebo vymažete súbor cookie prehliadača, zmeníte alebo inovujete svoj prehliadač alebo zariadenie, možno budete musieť znova zakázať súbory cookie. Postup spravovania a odstraňovania súborov cookie sa v jednotlivých prehliadačoch líši. Ak potrebujete pomoc, môžete sa obrátiť na pomocníka vášho prehliadača pre používateľov. Sledovanie Google Analytics môžete zakázať aj na nasledujúcom odkaze.
Cookies používané na tejto stránke
Zoznam súborov cookie, ktoré používame:
Popis služby cookies
_utma Google Analytics Navrhnuté na identifikáciu používateľa (počet návštev, prvá a posledná návšteva).
_utmb Google Analytics Slúži na zaznamenanie trvania návštevy. Zaznamenáva presný čas, kedy používateľ začal návštevu (reláciu).
_utmc Google Analytics Slúži na zaznamenanie trvania návštevy.
_utmz Google Analytics Je navrhnutý tak, aby zaznamenával, kde používateľ vstúpil na stránku, aký vyhľadávací nástroj a kľúčové slová boli použité, ako aj miesto, z ktorého používateľ pristupoval.
_utmv Google Analytics na segmentáciu používateľov.
Facebook – locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate Facebook Zvýšiť spoluprácu našich používateľov prostredníctvom sociálnych sietí, analýzy predaja a retargetingu používateľov.
Firma: GS Group doo, Habátova 20, 1236 Trzin
E-mail: info@lalu-brand.com
PREDPISY PREDAJNE
Náš internetový obchod je otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Predpisy internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/ boli pripravené v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot-UPB2, právny akt Slovinskej republiky) na základe odporúčaní GZS ( Slovenská obchodná komora) a medzinárodné predpisy o elektronickom obchode.
https://lalu-brand.myshopify.com/ je internetový obchod prevádzkovaný spoločnosťou GS Group doo, Habatova 20, 1236 Trzin, Slovinsko, ďalej len „Predávajúci“. Pred použitím webovej stránky obchodu sa odporúča pozorne si prečítať tieto Obchodné podmienky. Používanie webovej stránky znamená súhlas s týmito Podmienkami. Používatelia internetového obchodu majú prístup k špeciálnym príležitostiam, ako sú propagačné ponuky a špeciálne ponuky. Všetky osobné údaje sú prísne chránené.
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez upozornenia zmeniť obchodné podmienky na webovej stránke https://lalu-brand.myshopify.com/. Všetky zmeny sú pre kupujúcich záväzné, preto sa odporúča pravidelne kontrolovať obchodné podmienky.
CENY
Všetky ceny v internetovom obchode https://lalu-brand.myshopify.com/ sú uvedené v poľských zlotých (PLN). GS Group doo nie je platiteľom dane.
Ceny sú platné v čase zadania objednávky a nemajú vopred stanovenú platnosť. Ponuka platí do odvolania.
Kúpna zmluva medzi navrhovateľom a kupujúcim je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky kupujúcim (kupujúcemu bude doručený e-mail so stavom Objednávka potvrdená). Od tohto momentu zostávajú všetky ceny a ostatné podmienky nezmenené a platia pre navrhovateľa aj kupujúceho.
SPÔSOB PLATBY
- Na dobierku (kupujúci zaplatí dodávateľovi v hotovosti hneď, ako mu dodávateľ doručí objednaný tovar na adresu kupujúceho).
- Paypal (Kupujúci platí na objednávku. Tovar odošleme po prijatí platby).
NÁKLADY NA DOPRAVU
Predávajúci je povinný na základe objednávky odhadnúť a zabezpečiť najnižšie možné prepravné náklady.
Kupujúci je povinný uhradiť prepravné náklady pri prevzatí tovaru, okrem:
– objednávky produktov, ku ktorým je okrem popisu priložená aj informácia: „prepravné v cene“ alebo „doprava zdarma“,
– prípady, kedy boli medzi kupujúcim a predávajúcim vopred dohodnuté iné podmienky
- prípady, kedy si kupujúci želá uhradiť náklady na dopravu formou zálohy spolu s nákladmi na zakúpený tovar,
– náklady spojené s prípravou zásielky, ktoré v prípade niektorého tovaru nenesie Kupujúci.
OBJEDNÁVKA TOVARU
Kupujúci si môže objednať tovar telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom internetovej stránky obchodu.
Zmeny alebo doplnky k objednávke je možné zaslať e-mailom alebo telefonicky.
Údaje o uzatvorenej zmluve alebo zadanej objednávke sú chránené spoločnosťou GS Group doo. Kupujúci má prístup k zmluve po odoslaní žiadosti prostredníctvom e-mailu. Zákazník môže pred zadaním objednávky zmeniť množstvo, pridať alebo odobrať tovar, prípadne opraviť chyby.
Pred konečným zadaním objednávky si zákazník môže skontrolovať jej správnosť, nakoľko je možné plne si prezrieť objednávku s množstvom a cenou, ako aj opraviť prípadné chyby. Až po potvrdení tohto náhľadu dôjde k skutočnej realizácii objednávky.
POSTUP NÁKUPU ALEBO OBJEDNÁVKY
Krok 1: Kupujúci si z ponuky internetového obchodu vyberie požadované produkty a ich množstvo a následne klikne na tlačidlo Pridať do košíka. Zobrazí sa súhrn objednávky, kde kliknite na tlačidlo Dokončiť nákup. Potom by ste si mali vybrať požadovaný spôsob doručenia, kliknúť na Pokračovať, vybrať spôsob platby a potvrdiť objednávku.
Krok 2: Po zadaní objednávky dostane Kupujúci e-mailom informáciu, že jeho objednávka bola prijatá.
Krok 3: Ak Kupujúci objednávku nezruší, je postúpená na realizáciu, počas ktorej Predávajúci skontroluje dostupnosť objednaného tovaru a objednávku potvrdí alebo odmietne s uvedením dôvodu. Pri potvrdení objednávky bude Predávajúci Kupujúceho informovať prostredníctvom e-mailu o predpokladanom termíne dodania. Kúpna zmluva na objednané produkty medzi Kupujúcim a Poskytovateľom je od tohto momentu nepretržite uzatvorená.
Doplňujúce informácie o nákupe a používaní všetkého tovaru.
Každý výrobok by mal byť pred použitím bezpečným spôsobom otestovaný. Ak si Kupujúci nie je istý, ako produkt odskúšať, alebo má pochybnosti o jeho bezpečnosti a obáva sa, že by mohlo dôjsť k poškodeniu majetku alebo zdravia – produkt nepoužívajte a informujte o tom predávajúceho a následne vráťte tovar späť. tovar. Zákazník používa všetky položky podľa vlastného uváženia a zodpovednosti.
Predávajúci pracuje na čo najpresnejšom a najvhodnejšom popise tovaru a fotografiách. Napriek tomu nemôžu zaručiť, že všetky uvedené informácie o produktoch a ich fotografie sú úplne presné.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Objednávku môže užívateľ zrušiť do 2 hodín od jej zadania e-mailom alebo telefonicky.
V e-maile musia byť uvedené nasledujúce informácie:
V predmete správy: Zrušenie objednávky
V tele správy: a) názov produktu b) meno a priezvisko kupujúceho c) adresa kupujúceho
DORUČENIE TOVARU
V prípade dostupnosti tovaru na sklade predávajúci tovar do 2-4 pracovných dní vhodne zabalí a zásielku odošle príjemcovi. Kupujúci obdrží faktúru na e-mailovú adresu.
Vo výnimočných prípadoch, keď tovar nebude v danom termíne dostupný, bude kupujúci o tejto skutočnosti informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Dodávku zabezpečuje dodávateľ, GLS.
Dodávka platí v Poľsku. Pre rýchlejšie doručenie alebo doručenie do zahraničia sa prosím dohodnite telefonicky alebo e-mailom.
PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník môže v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot) informovať predávajúceho (na e-mailovú adresu: info@lalu-brand.com) do 14 dní od prevzatia tovaru o odstúpení od zmluvy alebo objednávky bez toho, aby musel uveďte dôvod. Jediné náklady, ktoré Kupujúcemu vznikli v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú priame náklady na vrátenie tovaru (prepravné znáša Kupujúci). Zákazník by mal vrátiť tovar predávajúcemu najneskôr do 14 dní od informovania o odstúpení od zmluvy. Zákazníkovi sa odporúča, aby pred vrátením tovaru telefonicky alebo e-mailom kontaktoval predávajúceho, aby bolo možné stanoviť čo najvýhodnejšie podmienky vrátenia tovaru.
Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
Popis práva na odstúpenie od zmluvy v súlade s článkom 43, prípadne informácie, ak také právo nie je – v prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci bezodkladne (alebo najneskôr do 14 dní od doručenia informácie o odstúpení od zmluvy) zmluvy) vrátiť všetky prijaté platby. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy po prevzatí tovaru, je povinný ho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od informovania o odstúpení od zmluvy, vrátiť alebo odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, s výnimkou pre situáciu, v ktorej predávajúci navrhne, že si vrátený tovar vyzdvihne sám. Za včasné vrátenie sa považuje situácia, keď Zákazník odošle tovar pred uplynutím štrnásťdňovej lehoty na vrátenie.
Predávajúci môže zadržať vrátenie prijatých platieb až do vyzdvihnutia vráteného tovaru alebo do momentu, kým zákazník nepreukáže potvrdenie o zaslaní tovaru späť. To sa nevzťahuje na situáciu, v ktorej predávajúci navrhne, že si vrátený tovar vyzdvihne sám.
Poznámka! Možnosť odstúpenia od zmluvy sa nevzťahuje na právnické osoby. Kupujúci, ktorý odstúpi od zmluvy alebo objednávky, musí vrátiť nepoškodený tovar v pôvodnom obale v rovnakom množstve. V prípade zistenia fyzického poškodenia tovaru alebo množstevného nesúladu je Kupujúci povinný vzniknutú škodu uhradiť.
Na odstúpenie od zmluvy sa neprihliada v týchto prípadoch:
- ak je tovar poškodený, znečistený alebo javí známky používania (fyzické poškodenie, kontakt s tekutinou),
– ak zariadenie alebo softvér obsahuje používateľské údaje, fotografie, nastavenia,
– ak sa nájde poškodenie, znečistenie alebo nedostatok dodatočného vybavenia, pokynov, vhodného softvéru (alebo ak bola porušená bezpečnostná pečať), vyhlásenie o záruke
Možnosť odstúpenia od zmluvy resp. vrátenie tovaru sa nevzťahuje na tieto prípady:
Pri tovare, ktorý bol vyrobený podľa presného návodu spotrebiteľa alebo prispôsobený jeho osobným potrebám,
Pri tovare, ktorý svojou povahou nespĺňa podmienky na vrátenie, pretože je neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
Pri tovare, ktorý sa rýchlo kazí alebo sa rýchlo minie,
V prípade zapečatených audio alebo video programov a počítačových programov, ak spotrebiteľ po dodaní otvoril bezpečnostnú plombu,
Rovnako nie je možné zrušiť zmluvy na holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky, holiace strojčeky, doplnky na holenie, laserovú epiláciu, nožnice na vlasy a nos, ihlice na telo, doplnky na ústnu hygienu, doplnky a doplnky osobnej hygieny, detské doplnky a akýkoľvek typ slúchadiel, ktoré nie sú originálne zabalené resp. bezpečnostná plomba bola odstránená a označuje použitie produktu.
Chyba produktu
Postup pri nahlasovaní chýb produktu:
čl. 37 ZVPot (zákon o ochrane spotrebiteľa, právny akt Slovinskej republiky):
– Predávajúci by mal odovzdať tovar spotrebiteľovi v súlade so zmluvou a zodpovedá za nedodržanie tejto podmienky.
- Chyba produktu nastane, keď:
- 1. výrobok nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné používanie alebo prepravu;
- 2. výrobok nemá vlastnosti potrebné pre konkrétny spôsob použitia, pre ktorý kupujúci výrobok kupuje, a tento spôsob použitia bol predávajúcemu známy alebo musel byť známy;
- 3. produkt nemá vlastnosti a vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo implicitne dohodnuté, alebo špecifikované;
- 4. predávajúci previedol výrobok, ktorý nezodpovedá modelu alebo vzorke, s výnimkou prípadu, keď bol model alebo vzorka zobrazená len na informačné účely.
- Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posudzuje v porovnaní s bežným tovarom rovnakého druhu a s prihliadnutím na prípadné vyhlásenia predávajúceho o vlastnostiach tovaru, popísané predávajúcim alebo výrobcom pri reklame, prezentácii výrobku alebo v popis na samotnom tovare.
- V prípade zodpovednosti za vady tovaru platia ustanovenia zákona, ktoré špecifikujú zmluvné povinnosti, ak tento zákon neustanovuje inak.
Článok 37.a
– Zákazník môže uplatniť svoje právo z chyby tovaru, ak oznámi chybu predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa, keď chybu zistil.
– Pri nahlásení vady musí zákazník vadu podrobne popísať a umožniť predávajúcemu prehliadku tovaru.
– Zákazník môže poskytnúť predávajúcemu informácie o vade osobne – o tejto skutočnosti musí predávajúci vydať zákazníkovi potvrdenie – alebo ho zaslať na predajné miesto, kde bol tovar zakúpený, prípadne zástupcovi predávajúceho, s ktorým zákazník uzavrel zmluvu.
Článok 37.b
- Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od prevzatia tovaru.
– Ak je predmetom zmluvy medzi predávajúcim a zákazníkom použitý tovar, predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí jedného roka od prevzatia tovaru.
– Má sa za to, že chyba existovala na výrobku v čase odovzdania, ak sa prejaví do šiestich mesiacov od odovzdania tovaru.
Článok 37.c
– Zákazník, ktorý riadne informoval predávajúceho o vade, má právo od predávajúceho požadovať:
– odstrániť vadu výrobku alebo vrátiť časť vynaložených nákladov v pomere k chybe, alebo vymeniť chybný výrobok za nový bez chýb, alebo vrátiť vzniknuté náklady.
– Zákazník má v každom prípade tiež právo požadovať od predávajúceho náhradu škody, najmä náhradu nákladov na materiál, náhradné diely, prácu, prevoz alebo dopravu produktov, ktoré mu vzniknú v súvislosti s plnením záväzkov. vyplývajúce z predchádzajúceho bodu tohto článku.
– Práva zákazníka podľa prvého bodu zanikajú uplynutím dvoch rokov odo dňa, keď informoval predávajúceho o vade výrobku.
RIEŠENIE SPOROV
Prípadné spory budú zmluvné strany riešiť dohodou, a to spôsobom spočívajúcim v podaní reklamácie e-mailom alebo telefonicky. Predávajúci rozhodne o spore do troch pracovných dní. V prípade, že strany nie sú schopné dosiahnuť dohodu o spore, môžu sa obrátiť na súd.
Predávajúci neuznáva žiadne subjekty na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov.
MIMO SÚDNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
GS Group doo v súlade s právnymi predpismi neuznáva žiadny subjekt na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov ako príslušný na riešenie spotrebiteľského sporu, v ktorom bolo na návrh zákazníka začaté konanie v zmysle zákona č. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov (právny akt Slovinskej republiky).
GS Group doo ako dodávateľ tovaru a subjekt spravujúci internetový obchod v Slovinskej republike umiestňuje na svojej webovej stránke odkaz na platformu pre online riešenie spotrebiteľských sporov (SRPS). Platforma je zákazníkom k dispozícii na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Predmetné ustanovenia vychádzajú zo zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov (právny akt Slovinskej republiky), nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o online riešení spotrebiteľských sporov, ako aj ako nariadenie (ES) č. 2016/2004 a smernica 2009/22/ES.
KÓDEXY SPRÁVANIA
Žiadne kódexy správania.
VRÁTENIE KÚPNEJ CENY
Ak kupujúci odstúpil od objednávky alebo zmluvy v súlade s podmienkami pre odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný vrátiť zaplatenú kúpnu cenu rovnakým spôsobom, akým kupujúci zaplatil, alebo prevodom na účet najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. .
ZÁRUKA
Článok 16
Na tovar, na ktorý bola poskytnutá záruka, je predávajúci povinný poskytnúť zákazníkovi pri uzatváraní kúpnej zmluvy záručný list od ručiteľa. Záručné vyhlásenie musí obsahovať nasledujúce informácie:
1. Spoločnosť a sídlo
2 firma a sídlo predávajúceho, ak predávajúci nie je totožný s ručiteľom;
3 dátum premiestnenia tovaru;
4 identifikačné údaje tovaru;
5 vyhlásenie ručiteľa o zhode vlastností a bezporuchovej prevádzke tovaru v záručnej dobe, ktorá začína plynúť odovzdaním tovaru zákazníkovi;
6 územný rozsah záruky;
7 trvanie záruky;
8 na tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, doba po uplynutí záručnej doby, počas ktorej garant poskytuje zákazníkovi údržbu produktu, náhradné a spojovacie diely;
9 upozorňujeme, že záruka nevylučuje práva Zákazníka vyplývajúce zo zodpovednosti predávajúceho za vady výrobku.
Článok 17
Záruka právne zaväzuje ručiteľa za podmienok uvedených vo vyhlásení o záruke a v reklamných informáciách.
Práva zo záruky môže zákazník uplatniť aj u predávajúceho.
Článok 18
Záručné vyhlásenie musí byť pre zákazníka zrozumiteľné. Ak je tovar určený na predaj v Slovinskej republike, musí byť záručný list vyhotovený v slovenskom jazyku na papieri alebo inom trvanlivom médiu, ktoré je zákazníkovi ľahko dostupné.
Ručiteľ si zachováva všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona, aj keď záručný list neobsahuje všetky údaje z § 16 zákona alebo nebol vyhotovený podľa predchádzajúceho článku.
Článok 19
Minister zodpovedný za hospodárstvo vydá nariadenia, v ktorých určí:
- tovar, na ktorý musí výrobca poskytnúť záruku na bezporuchovú prevádzku po dobu minimálne jedného roka, a
- použitý tovar, na ktorý musí výrobca poskytnúť záruku na bezporuchovú prevádzku po dobu minimálne jedného mesiaca.
Článok 20
Pri tovare z prvého odseku predchádzajúceho článku musí výrobca:
- poskytnúť zákazníkovi okrem vyhlásenia o záruke aj návod na montáž a použitie, ako aj zoznam autorizovaných servisných stredísk;
– poskytovať službu, ktorá je výrobcom oprávnená vykonávať servisné práce na výrobku a zároveň má s výrobcom uzatvorenú zmluvu na dodávku náhradných dielov, pokiaľ tieto činnosti nevykonáva sám výrobca;
– bezplatné odstránenie vád počas záručnej doby;
– poskytovať platené opravy a údržbu výrobku, náhradných dielov a spojovacích dielov najmenej tri roky po uplynutí záručnej doby tak, aby tieto činnosti vykonával servis sám alebo mal uzatvorenú servisnú zmluvu s iným subjektom.
Ak výrobca neposkytne zákazníkovi návod na použitie a zoznam autorizovaných servisných stredísk, je predávajúci povinný poskytnúť ich zákazníkovi pri uzatváraní kúpnej zmluvy.
Článok 21
Pri tovare podľa § 19 ods. 2 tohto zákona je predávajúci povinný poskytnúť zákazníkovi záručný list, návod na montáž a použitie produktu, ako aj bezplatné odstránenie vád produktu počas záručnej doby.
Článok 21.a
Výrobca a predávajúci si zachovávajú všetky povinnosti vyplývajúce z tohto zákona, aj keď na tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, nebol vydaný záručný list alebo ak nebol zákazníkovi poskytnutý.
Má sa za to, že záručný list nebol vystavený, ak zákazníkovi neboli poskytnuté doklady obsahujúce údaje podľa § 16 tohto zákona. Ak sú tieto údaje na iných dokladoch, predávajúci musí zákazníka o tejto skutočnosti dodatočne informovať.
Článok 21.b
Ak tovar, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, nefunguje bezchybne alebo nemá vlastnosti uvedené v záručnom liste alebo reklamnej informácii, môže zákazník najskôr požiadať o odstránenie vád. Ak vady nebudú odstránené v celkovej lehote 45 dní odo dňa, keď bola výrobcovi, predajcovi alebo autorizovanému servisu doručená výzva na odstránenie vady od zákazníka, výrobca je povinný tovar vymeniť za rovnocenný, nový a bez chýb. tovar bezplatne.
Ak výrobca neopraví alebo nevymení tovar za nový v lehote uvedenej v predchádzajúcom odseku, môže zákazník vypovedať zmluvu alebo požadovať zníženie kúpnej ceny.
Na vymenený tovar alebo vymenenú základnú časť tovaru musí výrobca vydať nový záručný list.
Práva zákazníka podľa tohto článku zanikajú uplynutím dvoch rokov odo dňa, keď zákazník požiadal o bezplatnú opravu vady alebo výmenu tovaru za nový.
Článok 21.c
Po dobu opravy tovaru, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka, môže výrobca alebo autorizovaný servis poskytnúť bezplatné používanie podobného výrobku.
Ak výrobca neposkytne zákazníkovi náhradný výrobok na dočasné použitie, má zákazník nárok na náhradu škody, ktorá vznikla z dôvodu nemožnosti používania výrobku od doby, kedy požiadal o opravu alebo výmenu, do doby jej vykonania. .
Náklady na materiál, náhradné diely, prácu, manipuláciu a dopravu výrobkov, ktoré vzniknú pri odstraňovaní vady alebo výmene tovaru za nový, zodpovedá výrobca.
Článok 21.č
Práva podľa tejto hlavy sa vzťahujú aj na osoby, ktoré sa podľa tohto zákona nepovažujú za zákazníkov, okrem práv vyplývajúcich z § 21 tohto zákona.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Predávajúci sa zaväzuje trvalo chrániť všetky osobné údaje Užívateľa. Uzavretá kúpna zmluva bude uložená v elektronickej podobe u GS Group doo
Predávajúci použije osobné údaje len na účely vybavenia objednávky (zasielanie informačných materiálov, ponúk, faktúr) a inej nevyhnutnej komunikácie.
Údaje Používateľa nebudú za žiadnych okolností odovzdané neoprávneným osobám.
Za ochranu osobných údajov je zodpovedný aj sám Používateľ zabezpečením bezpečnosti, ako aj vhodným ochranným softvérom (antivírusom) svojho počítača.
KOMUNIKÁCIA
GS Group doo kontaktuje Používateľa prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku iba v prípade, že Používateľ nevyjadrí námietky. Elektronické reklamné správy a/alebo SMS reklamné správy budú obsahovať tieto prvky:
jasné a jednoznačné označenie reklamného posolstva,
jasné označenie odosielateľa,
označenie rôznych príležitostí, propagačných akcií a iných komerčných techník.
Podmienky účasti na nich budú špecifikované rovnakým spôsobom:
spôsob odhlásenia z odberu reklamných správ bude jasne uvedený,
želanie Používateľa neprijímať reklamné správy bude GS Group doo jednoznačne rešpektovať
ĎALŠIE INFORMÁCIE O KÚPE
Kupujúci je povinný prevziať objednanú zásielku a zaplatiť sumu na dobierku v súlade so Záväzkovým kódexom (Obligacijski zakonik, právny akt Slovinskej republiky). Ak si Kupujúci objednaný tovar zaslaný s platbou na dobierku neprevezme a po uplynutí čakacej doby na pošte (15 dní) mu bude tovar vrátený späť na adresu Predávajúceho, táto skutočnosť sa NEPOvažuje za odstúpenie od zmluvy. zmluvy, pretože je stále právoplatne uzavretá a dochádza tu k jednostrannému, neočakávanému odstúpeniu od zmluvy zo strany Kupujúceho. Ak si Kupujúci zásielku neprevezme, spôsobí Predávajúcemu svojim konaním finančnú škodu. V prípade nevyzdvihnutia zásielky je teda Kupujúci zodpovedný za uhradenie prepravných nákladov a prepravu/vrátenie produktov Predávajúcemu, na čo mu Predávajúci vystaví faktúru, ktorú je Kupujúci povinný uhradiť. , pretože zmluvu nezrušil. V prípade neuhradenia faktúry budú prijaté nápravné opatrenia. Tieto úkony má na starosti externá firma. V prípade falošných objednávok bude IP adresa preposlaná na ďalšie objasnenie z hľadiska zneužitia. Náklady na nevyzdvihnutie sú 25,00 EUR netto a zahŕňajú administratívne náklady, náklady na balenie, dopravu a vrátenie. REGISTRÁCIA VSTUPU
SKD (Štandardná klasifikácia typov činností) G47.910 Maloobchod prostredníctvom zásielkového obchodu alebo online.
Evidenčné číslo/identifikačné číslo: 8132534000
SÚKROMIE A COOKIES
Osobné údaje našich používateľov sú tie, ktorým venujeme osobitnú pozornosť. Môžeme vás ubezpečiť, že všetky požiadavky týkajúce sa osobných údajov sú splnené, keďže sme si vedomí citlivosti tejto oblasti.
V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (ZVOP-1-UPB1) je správca internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/, GS Group doo povinný chrániť osobné údaje svojich používateľov.
Internetový obchod https://lalu-brand.myshopify.com/ zhromažďuje pre vlastnú potrebu nasledujúce používateľské údaje:
Za účelom poskytovania ponúkaných služieb predávajúci zhromažďuje, spravuje, spracúva a uchováva nasledovné užívateľské údaje:
- meno a priezvisko;
– adresy doručenia;
– firma, tj názov právnickej osoby (ak je užívateľom právnická osoba);
– daňové identifikačné číslo právnickej osoby (ak je užívateľom právnická osoba);
– e-mailová adresa (používateľské meno);
– heslo v zašifrovanej podobe;
- kontaktné telefónne číslo;
– krajina bydliska;
– ďalšie údaje, ktoré používateľ dobrovoľne zadáva do formulárov internetového obchodu;
– ďalšie informácie, ktoré používateľ dobrovoľne pridá neskôr na svoj profil.
Podnikateľ nezodpovedá za zabezpečenie správnosti, úplnosti a aktuálnosti údajov zadávaných užívateľmi.
Z bezpečnostných dôvodov sa zhromažďujú aj IP adresy, z ktorých používatelia pristupujú na webovú stránku. Na začiatku návštevy je každému používateľovi nášho internetového obchodu priradený súbor cookie relácie na identifikáciu a sledovanie jeho nákupného košíka. Internetový obchod https://lalu-brand.myshopify.com/ môže vo vašom počítači ukladať aj ďalšie súbory cookie, ako napríklad: ID používateľa v zašifrovanej podobe (na identifikáciu používateľa pri ďalšej návšteve), recenzie produktov (na zistenie, ktoré produkty už boli hodnotené ako ne) a súbory cookie Google Analytics (analýza návštev webovej stránky).
Všetky vyššie uvedené údaje, s výnimkou súborov cookie, sú trvalo uložené na serveri https://lalu-brand.myshopify.com/. Súbory cookie relácie sa ukladajú do pamäte servera počas trvania návštevy internetového obchodu a vymažú sa po jednej hodine nečinnosti, zatiaľ čo trvalé súbory cookie sú uložené v počítači návštevníka.
Správca https://lalu-brand.myshopify.com/ môže použiť údaje v anonymnej skrátenej forme na účely štatistickej analýzy. https://lalu-brand.myshopify.com/ nebude za žiadnych okolností odovzdávať používateľské údaje neoprávneným osobám. Doručovacia služba (napr. Pošta a GLS) bude zverená výlučne užívateľovi, ktorý uviedol doručovaciu adresu, e-mailovú adresu a telefónne číslo za účelom uľahčenia kontaktu. Nebude kontaktovať používateľov prostredníctvom telekomunikácií, pokiaľ a kým s tým používateľ výslovne nedá súhlas.
IMPLEMENTÁCIA ZÁSAD OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov má podnikateľ ochranu osobných údajov v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov.
Podnikateľ a brigádnici, ktorí majú prístup k osobným údajom a iným údajom užívateľov, sú oboznámení s predpismi o ochrane osobných údajov, s povinnosťou chrániť osobné údaje a iné údaje a sú povinní tieto predpisy dodržiavať, chrániť mlčanlivosť o osobných údajoch údaje a súkromie používateľov internetového obchodu. Povinnosť ochrany osobných údajov a iných informácií platí aj po ukončení spolupráce s podnikateľom.
Registrovaní užívatelia môžu kedykoľvek prestať používať internetový obchod a zrušiť svoju registráciu. K tomu musí podnikateľovi oznámiť zrušenie registrácie písomným vyhlásením. Pred podaním prehlásenia o zrušení registrácie musí užívateľ vyrovnať všetky neuhradené záväzky vyplývajúce z nákupov uskutočnených v internetovom obchode podnikateľom. V prípade zrušenia registrácie bude podnikateľ zároveň chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetových obchodov v súlade s týmito zásadami ochrany osobných údajov.
STAROSTLIVOSŤ O DIEŤA
Reklamné správy budú jasne viditeľné (s prihliadnutím na vek) a jasne oddelené od hier a súťaží. Všetka komunikácia určená deťom bude primeraná veku a nebude využívať dôveru, neskúsenosť alebo lojalitu detí. Dodávateľ nesmie prijímať objednávky od osôb, o ktorých vie alebo má podozrenie, že ide o dieťa, bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov.
Dodávateľ nesmie akceptovať žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov. Rovnako dodávateľ nesmie postúpiť informácie od detí tretím osobám, s výnimkou rodičov alebo opatrovníkov. Dodávateľ nesmie ponúkať bezplatný prístup k produktom alebo službám, ktoré sú škodlivé pre deti.
VÝNIMOČNÉ ZVEREJNENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Informácie zhromaždené a spracované thttps://lalu-brand.myshopify.com/ budú zverejnené len v prípade, ak je takáto povinnosť určená zákonom alebo v dobrej viere, že takýto postup je potrebný v konaní pred súdmi alebo inými štátnymi orgánmi a pre ochrana a realizácia oprávnených záujmov https://lalu-brand.myshopify.com/.
PRÁVO BYŤ INFORMOVANÝ
Máte právo na bezplatné získanie informácií týkajúcich sa vašich osobných údajov, ako aj právo na vymazanie týchto informácií. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vymazania, spracovania alebo použitia vašich informácií, kontaktujte nás: info@lalu-brand.com alebo nám pošlite e-mail.
Upozornenia na objednávku: vyhradzujeme si právo priradiť vám konkrétne telefónne číslo. Po odoslaní objednávky a v prípade, že položky neboli vyzdvihnuté do 2-4 dní, bude na toto číslo zaslaná textová správa. Ak si tovar nevyzdvihnete dlhšie ako 5 dní, vyhradzujeme si právo zavolať na uvedené telefónne číslo, aby sme vám pripomenuli vyzdvihnutie.
Upozornenia: Po upozornení budú vaše meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa s vaším súhlasom používané na reklamné účely, kým sa neodhlásite z odberu upozornení. Ak chcete dostávať upozornenia, stačí sa prihlásiť a zaškrtnúť špeciálne políčko, ktoré vám umožní prihlásiť sa. Upozornenia môžete dostávať e-mailom, SMS alebo telefonicky.
Všetky obrázky produktov sú symbolické a nemusia nevyhnutne odrážať úplné vlastnosti produktu, takže slúžia len na informačné účely!
V prípade zadania emailovej adresy na Facebooku alebo formulára na prvej stránke https://lalu-brand.myshopify.com/ pomocou kt, na ktorý dostanete zľavový kupón k objednávke, Vašu emailovú adresu uložíme za účelom informovania o špeciálnych ponukách a akciách internetového obchodu https://lalu-brand.myshopify.com/. Z databázy príjemcov upozornení sa môžete kedykoľvek odhlásiť zaslaním správy na e-mailovú adresu info@lalu-brand.com alebo kliknutím na odkaz „Zrušiť odber“, ktorý sa nachádza v spodnej časti propagačných e-mailov.
Ak sa chcete odhlásiť z odberu príležitostných, propagačných SMS správ, pošlite správu s obsahom „Odhlásiť“ a my odstránime vaše telefónne číslo z databázy príjemcov.
Právo na GS Group doo ako prevádzkovateľa údajov sa týka nasledujúcich činností:
prístup k osobným údajom a nasledujúcim informáciám:
účely spracovania,
typy osobných údajov, používatelia alebo kategórie používateľov, ktorých osobné údaje boli alebo budú zverejnené, najmä používatelia v tretích krajinách alebo v medzinárodných organizáciách,
predpokladanú dobu, počas ktorej budú osobné údaje uchovávané, alebo ak to nie je možné, kritériá, na základe ktorých sa táto doba určí,
existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
dôvody, ako aj význam a predpokladané dôsledky zaobchádzania s konkrétnou osobou.
jednu (bezplatnú) kópiu osobných údajov vo mnou určenom formáte (ak sa žiadosť podáva v elektronickej forme, kópiu treba poskytnúť aj v tejto forme). V prípade odo mňa vyžiadaných dodatočných kópií môže prevádzkovateľ účtovať poplatok s prihliadnutím na dodatočné náklady.
opravu nepresných osobných údajov. obmedzenie spracovania, keď:
presnosť osobných údajov je popieraná na dobu umožňujúcu prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov,
spracúvanie je nezákonné a ja nesúhlasím s vymazaním osobných údajov a namiesto toho sa vyžadujú obmedzenia ich použitia,
prevádzkovateľ ich už nepotrebuje na účely spracúvania, ale potrebujem ich ja na uplatnenie alebo obhajobu právnych nárokov.
vymazanie všetkých osobných údajov (právo byť zabudnutý), ak sú splnené podmienky uvedené v § 17 zákona o ochrane osobných údajov, najmä v prípade odvolania tohto súhlasu so spracovaním osobných údajov.
výstupné údaje vo forme štruktúrovanej, bežne používanej a čitateľnej formy, s právom preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi bez toho, aby bol narušený pôvodný prevádzkovateľ.
likvidáciu osobných údajov na účely priameho marketingu vrátane vytvárania profilov.
pre mňa má rozhodnutie založené výlučne na automatizovanom spracúvaní, vrátane vytvárania profilov s právnymi účinkami pre mňa alebo obdobným spôsobom, významný vplyv, ak sú splnené predpoklady uvedené v článku 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. právo odvolať sa voči prevádzkovateľovi u poverenca pre informácie, ak sa domnievam, že spracúvanie mojich osobných údajov je v rozpore so všeobecným zákonom o ochrane osobných údajov.
POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ PRÁV
Som si vedomý toho, že všetky vyššie uvedené náležitosti týkajúce sa uplatnenia práv v súvislosti s osobnými údajmi je možné zaslať prevádzkovateľovi písomne na e-mailovú adresu info@lalu-brand.com.
Som si vedomý toho, že pre zabezpečenie spoľahlivej identifikácie v prípade uplatnenia práv k osobným údajom odo mňa môže prevádzkovateľ požadovať doplňujúce informácie a môže odmietnuť konať len v prípade, ak preukáže, že ma nedokáže identifikovať.
Som si vedomý toho, že na moju žiadosť, ktorou si uplatňujem svoje práva vo vzťahu k vyššie uvedeným osobným údajom, musí prevádzkovateľ odpovedať bez zbytočného odkladu najneskôr do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
O COOKIES
Čo sú cookies a čo potrebujú?
Súbor cookie je krátky text, ktorý webová lokalita odošle do vášho prehliadača počas vašej návštevy. Týmto spôsobom spoznáte webovú stránku, zapamätáte si informácie o vašej návšteve a poskytnete užívateľsky príjemnú a jednoduchšiu online službu. Pomocou cookies prispôsobujeme obsah našej webovej stránky, pamätáme si vaše preferencie a registrujeme vašu návštevu v našom internetovom obchode. Vďaka cookies je prehliadanie nášho internetového obchodu pohodlnejšie, rýchlejšie a efektívnejšie.
Zakázanie súborov cookie
Rozhodnete sa povoliť ukladanie cookies na vašom zariadení. Nastavenia cookies môžete ovládať a upravovať vo svojom internetovom prehliadači.
Ak chcete získať informácie o nastaveniach súborov cookie, vyberte prehliadač, ktorý používate.
Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 a 8
Safari
Ak zmeníte alebo vymažete súbor cookie prehliadača, zmeníte alebo inovujete svoj prehliadač alebo zariadenie, možno budete musieť znova zakázať súbory cookie. Postup spravovania a odstraňovania súborov cookie sa v jednotlivých prehliadačoch líši. Ak potrebujete pomoc, môžete sa obrátiť na pomocníka vášho prehliadača pre používateľov. Sledovanie Google Analytics môžete zakázať aj na nasledujúcom odkaze.
Cookies používané na tejto stránke
Zoznam súborov cookie, ktoré používame:
Popis služby cookies
_utma Google Analytics Navrhnuté na identifikáciu používateľa (počet návštev, prvá a posledná návšteva).
_utmb Google Analytics Slúži na zaznamenanie trvania návštevy. Zaznamenáva presný čas, kedy používateľ začal návštevu (reláciu).
_utmc Google Analytics Slúži na zaznamenanie trvania návštevy.
_utmz Google Analytics Je navrhnutý tak, aby zaznamenával, kde používateľ vstúpil na stránku, aký vyhľadávací nástroj a kľúčové slová boli použité, ako aj miesto, z ktorého používateľ pristupoval.
_utmv Google Analytics na segmentáciu používateľov.
Facebook – locale, datr, reg_fb_ref, reg_fb_gate Facebook Zvýšiť spoluprácu našich používateľov prostredníctvom sociálnych sietí, analýzy predaja a retargetingu používateľov.